Podrobno

Motiviranje zaposlenih v klicnem centru izbranega podjetja z uvedbo igrifikacije : magistrsko delo
ID Dolinar, Matevž (Avtor), ID Manfreda, Anton (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolinar4280-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:uporaba človeških zmogljivosti, kadri, motiviranje, igrifikacija, delovna uspešnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Dolinar]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 58, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-130716 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.3
COBISS.SI-ID:73205251 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.09.2021
Število ogledov:1172
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLINAR, Matevž, 2021, Motiviranje zaposlenih v klicnem centru izbranega podjetja z uvedbo igrifikacije : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Dolinar. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dolinar4280-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Motivating call center agents in a selected company through gamification
Ključne besede:human resource management, personnel, motivation, gamification, labour efficiency, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza zavzetosti zaposlenih v podjetju IT
  2. ǂThe ǂeffect of meditation on the well-being of employees
  3. ǂThe ǂimportance of annual review for employee motivation
  4. ǂThe ǂimpact of collective consciousness on employee motivation
  5. Motivating generation Y employees: a case study
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj