Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Izkušnje učiteljev angleščine med prvimi meseci pandemije covida-19
ID
Rozina Zupančič, Ajda
(
Avtor
),
ID
Skela, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,18 MB)
MD5: D1979B81F3DAFABA12A8678EC73BD8B1
Galerija slik
Izvleček
Slovenske šole so se na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) večinoma osredotočale kot del pouka v učilnicah, vsaj do pandemije covida-19. Zatem so tehnologija in z njo povezane spretnosti postale pomemben dejavnik za izobraževanje na daljavo. Prva tri poglavja magistrske naloge se osredotočajo na pojem, zgodovino, prednosti in omejitve izobraževanja na daljavo, na časovnico s covidom-19 povezanih dogodkov na področju slovenskega šolstva do pred kratkim in na prvi val pandemije. V pregledu literature je v središču predvsem vidik učiteljev, saj me je v to smer vodila moja anketa. Drugi del magistrske naloge obravnava anketo, na katero je odgovarjalo več kot 40 slovenskih učiteljev angleščine. Ti so opisali svoje izkušnje izobraževanja na daljavo med prvim zaprtjem šol, ki se je začelo marca 2020 in trajalo do sredine maja 2020. Na koncu podam nekaj lekcij, ki bi lahko pomagale pri nadaljnjem izobraževanju na daljavo. Omenim tudi s takšnim izobraževanjem povezane izzive, ki jim morajo naproti stopiti učitelji.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
IKT
,
izobraževanje na daljavo
,
covid-19
,
učitelji angleščine
,
anketa
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-130539
COBISS.SI-ID:
77501955
Datum objave v RUL:
16.09.2021
Število ogledov:
1460
Število prenosov:
197
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROZINA ZUPANČIČ, Ajda, 2021,
Izkušnje učiteljev angleščine med prvimi meseci pandemije covida-19
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 3 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=130539
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
English Teachers' Experiences During the First Months of the COVID-19 Pandemic
Izvleček:
Slovenian schools focused on the use of information and communications technology (hereinafter ICT) primarily as a part of in-person classes, at least until the COVID-19 pandemic. After that, technology and the skills associated with it became an important factor for online learning. The first three chapters of the dissertation focus on defining the term, history of, and strengths and limitations of online learning, the COVID-19 timeline in the Slovenian education sphere up until recently, and online learning in the first wave of the pandemic. The focus in the literature overview is mostly concentrated on the teachers' point of view, as this is where my survey led. The second part of the dissertation discusses the survey, which was answered by over 40 Slovenian teachers of English, who described their remote teaching experiences during the first of the school closures, which started in March 2020 and lasted until mid-May 2020. At the end, I introduce some lessons that could help with any further online learning. I also mention some challenges teachers face regarding online learning.
Ključne besede:
ICT
,
online learning
,
COVID-19
,
English teachers
,
survey
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj