izpis_h1_title_alt

Socialnopedagoška podpora družinam - med podporo in nadzorom
ID Demšar, Marjana (Avtor), ID Razpotnik, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6880/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Magistrsko delo obravnava socialnopedagoško podporo družinam, usmerjeno v njihov življenjski prostor, poglede uporabnikov in strokovnih delavcev na tovrstno obravnavo in možnosti za njen razvoj v slovenskem prostoru. V teoretičnem uvodu delo obravnava položaj družine v sodobni družbi, socialno konstrukcijo ranljivih družin in njihovih obravnav, ki družinam predstavljajo tako podporo kot nadzor. Primerja dialoške in nedialoške načine dela z družino in socialno pedagogiko umešča v delo z družino usmerjeno v njihov življenjski prostor. Namen empirične raziskave je raziskati, kaj uporabnikom in strokovnim delavcem predstavlja učinkovito obliko podpore ranljivim družinam, katere so lastnosti že obstoječih dobrih praks, katere so ovire in še nenaslovljene potrebe, kako doživljajo vloge podpore in nadzora strokovnih delavcev ter kako različni načini reprezentacij ranljivih družin vplivajo na način obravnave. V ta namen je bilo opravljenih osem polstrukturiranih intervjujev s šestimi strokovnimi delavkami in tremi uporabniki programov, ki nudijo podporo ranljivim družinam, usmerjeno v njihov življenjski prostor. Podatki so bili analizirani s kvalitativno metodo analize vsebine. Ugotovitve prispevajo k vpogledu v potrebe ranljivih družin, katere lastnosti podpor so učinkovite in v katero smer bi se podpora ranljivim družinam še lahko razvijala.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:v življenjski prostor usmerjena podpora
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-129523 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:75068419 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.09.2021
Število ogledov:773
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Socio-pedagogical family support - between support and control
Izvleček:
The masters thesis studies socio-pedagogical lifeworld-oriented family support, users and workers views on such treatment and the possibilities for its further developement in Slovenia. In the theoretical introduction the thesis analyzes the position of the family in today’s society, the social construction of vulnerable families and their treatment, which for families represents both support and control. A comparison of dialogical and nondialogical ways of working with families is introduced and places social pedagogy in lifeworld-oriented work with families. The purpose of the empirical research is to investigate what constitutes an effective form of support for vulnerable families for users and professionals, what are the characteristics of existing good practices, what are the barriers and unaddressed needs, how they experience the roles of support and supervision of professionals and how different ways of representing vulnerable families affect the manner of treatment. For this purpose, eight semi-structured interviews were conducted with six professionals and three users of programs that provide lifeworld-oriented support to vulnerable families. Data were analyzed using a qualitative content analysis method. The findings contribute to an insight into the needs of vulnerable families, which characteristics of support are effective and in which direction support for vulnerable families could still develop.

Ključne besede:lifeworld-oriented support

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj