izpis_h1_title_alt

Zaznava pomena poslovnega bontona med managerji in ostalimi zaposlenimi v izbranih trgovskih podjetjih : magistrsko delo
ID Praček, Saloma (Avtor), ID Žnidaršič, Jana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/pracek4179-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, poslovna praksa, poslovni bonton, management, manager, kadri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Praček]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 60, 29 str.
PID:20.500.12556/RUL-129400 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:395
COBISS.SI-ID:62342915 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:654
Število prenosov:23
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The perception of the importance of business etiquette among managers and employees at selected commercial companies
Ključne besede:trade, business etiquette, business practice, management, manager, personnel, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj