Podrobno

Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov : magistrsko delo
ID Rihar, Gaja (Avtor), ID Berk Skok, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rihar4130-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trg kapitala, opcije, emisijski kuponi, portfolio, optimizacija, algoritmi, trgovanje, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Rihar]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 51 str.
PID:20.500.12556/RUL-129309 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:336
COBISS.SI-ID:50210051 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2021
Število ogledov:1552
Število prenosov:94
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
RIHAR, Gaja, 2021, Algoritemska optimizacija portfelja opcij na evropskem trgu emisijskih kuponov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : G. Rihar. [Dostopano 23 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rihar4130-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Algorithmic optimization of options portfolio on the European carbon emissions market
Ključne besede:capital market, options, emissions coupons, portfolio, optimization, algorithms, trading, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Ugotavljanje vsebnosti in stabilnosti vitaminov B-kompleksa v kozmetičnih izdelkih
  2. Ugotavljanje vsebnosti vitamina C v kozmetičnih izdelkih
  3. Vrednotenje vsebnosti in stabilnosti koencima Q10 v zdravilih in prehranskih dopolnilih z metodami tekočinske kromatografije visoke ločljivosti
  4. Vrednotenje vsebnosti in stabilnosti lipofilnih vitaminov in koencima Q10 v zdravilih in prehranskih dopolnilih z metodo tekočinske kromatografije visoke ločljivosti
  5. Določanje vsebnosti koencima Q10 v kozmetičnih izdelkih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv različnih termičnih postopkov na vsebnost vitamina C v živilih
  2. Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov
  3. Hmelj v kozmetičnih izdelkih za nego kože v spletni prodaji
  4. Pospeševanje prodaje kozmetičnim salonom
  5. Antimikrobni učinek komercialnih in naravnih konzervansov v kozmetičnih izdelkih

Nazaj