izpis_h1_title_alt

Vloga supervizije pri razvoju kompetenc v delovnem okolju : magistrsko delo
ID Lužar, Urša (Avtor), ID Kohont, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,72 MB)
MD5: B509F9617C54F30548A661E2FEC478BC

Izvleček
Namen magistrskega dela je razjasnitev vloge supervizije pri razvoju kompetenc v delovnem okolju. Ker je supervizija najbolj razširjena v stroki socialnega dela, je bilo v raziskavi opravljenih enajst intervjujev s socialnimi delavci in delavkami, zaposlenimi na centrih za socialno delo. Raziskovalna vprašanja se osredotočajo na doživljanje supervizije, vpetost v supervizijski proces, na delovno-specifične kompetence in njihov razvoj ter ocenjevanje konkretnega prispevka supervizije k spremembam na delovnem mestu. Rezultati kažejo, da strokovni delavci prepoznavajo pomen supervizije kot izkustvenega dela v socialnem delu, natančneje v praktični implementaciji supervizijskih rešitev. Izid supervizijskega procesa opredeljujejo kot delovno razbremenitev in podporo ob strokovnem vodenju, ob hkratni krepitvi strokovnih in osebnostnih kompetenc. Razvoj delovno-specifičnih kompetenc prepoznavajo v efektivnejšem postavljanju meja v delovnih odnosih, krepitvi organizacijskih in komunikacijskih sposobnosti, efektivnejšemu analiziranju problemov, povečani ravni empatije, razvoju sistemskega razmišljanja in kreativnemu reševanju težav. V najmanjšem obsegu so intervjuvanci glede na podane samoocene v okviru supervizijskih procesov razvili organizacijske sposobnosti. Največji obseg razvoja v supervizijskem procesu pa sta dosegli kompetenci pripravljenosti za stalno učenje in sposobnost timskega dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:supervizijski proces, razvoj delovno-specifičnih kompetenc, izkustveno učenje, razvoj strokovnjakov v poklicih pomoči.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Lužar]
Leto izida:2021
Št. strani:90 str.
PID:20.500.12556/RUL-129168 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:364.4(043.2)
COBISS.SI-ID:78727427 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.08.2021
Število ogledov:770
Število prenosov:86
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of supervision in the development of competencies in the work environment
Izvleček:
The purpose of the master's thesis is to clarify the role of supervision in the development of competencies in the work environment. As supervision is most comprehensive in the social work profession, eleven interviews were conducted in the survey with social workers employed at Centres for Social Work. Research questions focus on the experience of supervision, involvement in the supervision process, work-specific competencies and their development, and assessing the concrete contribution of supervision to changes in the workplace. The results indicate that professionals acknowledged the importance of supervision as an experiential work in social work, more precisely in the practical implementation of supervision solutions. The outcome of the supervision process is distinguished as work relief and support with professional guidance, while strengthening professional and personal competencies. The development of work-specific competencies is comprehended in more effective setting of boundaries in labor relations, strengthening of organizational and communication skills, more effective problem analysis, increased level of empathy, development of systemic thinking and creative problem solving. To the smallest extent, the interviewees developed organizational skills in the context of supervision processes, based on the self-assessments given. The greatest extent of development in the supervision process was achieved by the competencies of readiness for continuous learning and the ability to work in a team.

Ključne besede:the supervision process, development of work-specific competencies, experiential learning, development of professionals in the helping professions.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj