Podrobno

Spletno nasilje z vidika osnovnošolcev in njihovih učiteljev
ID Butala, Nuša (Avtor), ID Razpotnik, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6747/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,29 MB)
MD5: 3C51AC3E5A998607F0EBC9EC5CEC241D

Izvleček
Magistrsko delo obravnava spletno nasilje, kot ga pojmujejo učenci tretje triade osnovne šole in njihove učiteljice. V zadnjem času se vse več aktivnosti seli na splet in posledično so tudi otroci vse bolj aktivni na različnih spletnih portalih, ki jih uporabljajo za igranje iger, komunikacijo in nenazadnje tudi za šolske potrebe. S tem pa se povečuje tudi možnost, da postanejo tarča osebe, ki bo nad njimi izvedla spletno nasilje. V empiričnem delu sem na podlagi vzorca 22 učencev in 3 učiteljic raziskovala, kako intervjuvanci pojmujejo spletno nasilje, kako se s problemom sooča šola in ali se o spletnem nasilju v šoli pogovarjajo, izvajajo preventivne delavnice in podobne aktivnosti. Delo odpre vprašanja za nadaljnje raziskovanje, predvsem kako najmlajšim učencem predstaviti problem spletnega nasilja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletno nasilje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-128086 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:67594243 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.08.2021
Število ogledov:1605
Število prenosov:286
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BUTALA, Nuša, 2021, Spletno nasilje z vidika osnovnošolcev in njihovih učiteljev [na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 18 julij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=128086
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Views of primary students and their teachers on cyber-bullying
Izvleček:
The master thesis deals with cyberbullying as understood by students in the third triad of primary school and their teachers. Recently, more and more activities are moving online, and as a result, children are also becoming more active on various web portals, which they use to play games, communicate and, last but not least, for school purposes. This also increases the chance that they will become the target of a person who will commit cyberbullying against them. In the empirical part, based on a sample of 22 students and 3 teachers, I researched how interviewees perceive cyberbullying, how the school faces the problem and whether they talk about online violence at school, how they carry out prevention workshops and similar activities. The work opens up questions for further research, especially how to present the problem of cyberbullying to the youngest students.

Ključne besede:cyberbullying

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Igra otroka z motnjo avtističnega spektra
  2. Avtizem in terapija s konjem
  3. Značilnosti doživljanja staršev otrok z motnjo avtističnega spektra
  4. Vidiki integracije pri učenju plavanja otrok z motnjo avtističnega spektra
  5. Pomoč družini otroka z motnjo avtističnega spektra
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
  2. Telesna aktivnost otrok z motnjo avtističnega spektra
  3. Spodbujanje igre pri predšolskem otroku z motnjo avtističnega spektra
  4. Motnje govora pri otrocih z motnjo avtističnega spektra
  5. Učenje igranja klavirja predšolskega otroka z motnjo avtističnega spektra

Nazaj