Podrobno

Odzivi gozdne tehnike in gozdarstva na spremenjene razmere gospodarjenja : zbornik razširjenih izvlečkov
ID Krč, Janez (Urednik)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,34 MB)
MD5: 653BFE57C87395FEB94C913EC99AB328

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdarstvo, gozdarsko inženirstvo, gospodarjenje z gozdovi, gozdna tehnika
Vrsta gradiva:Zbornik
Tipologija:2.25 - Druge monografije in druga zaključena dela
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire
Leto izida:2011
Št. strani:64 str.
PID:20.500.12556/RUL-127555 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*3(082)
ISBN:978-961-6020-59-6
COBISS.SI-ID:255446272 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:14.06.2021
Število ogledov:1615
Število prenosov:64
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRČ, Janez (ur.), 2011, Odzivi gozdne tehnike in gozdarstva na spremenjene razmere gospodarjenja : zbornik razširjenih izvlečkov [na spletu]. Druge monografije in druga zaključena dela. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo in obnovljive gozdne vire. [Dostopano 17 marec 2025]. ISBN 978-961-6020-59-6. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=127555
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  2. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  3. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  4. Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
  5. Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
  3. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  4. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  5. Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju

Nazaj