Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Priprava oglasov za starostno različno ciljno skupino
ID
Rožmanc, Veronika
(
Avtor
),
ID
Javoršek, Dejana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,99 MB)
MD5: A156ABF29EFC9EBAF9BE67684C39F186
Galerija slik
Izvleček
Grafično oblikovanje je v oglaševalski industriji zelo pomembno. Navsezadnje oblikovanje vpliva na prvi vtis in način, kako potrošniki dojemajo znamko. Dobro oblikovani oglasi pritegnejo več zanimanja in povečajo prodajo. V diplomskem delu smo raziskali, kakšni oglasi pritegnejo različno starostno skupino ljudi. Zanimalo nas je, kje opazijo oglase, kakšni oglasi jih najbolj pritegnejo in zakaj. V ta namen smo poiskali nekaj obstoječih oglasov, jih razvrstili v 3 kategorije ter sami oblikovali dve kategoriji oglasov. Z anketnim vprašalnikom smo analizirali, kakšni oglasi vizualno bolj pritegnejo določeno starostno skupino ljudi. V zaključku smo subjektivno mnenje anketirancev primerjali z mnenjem oglaševalcev. Rezultati so pokazali, da različne starostne skupine pritegnejo različno oblikovani oglasi, vendar je vsem pomembno, da so oglasi estetsko oblikovani. Vse starostne skupine oglase največkrat opazijo na družbenih omrežjih. Ugotovitve so nas v določeni meri presenetile, saj smo menili, da starejše skupine oglase prej opazijo v klasičnih medijih. Najbolj izrazita naklonjenost do določenega oblikovalskega sloga se je pokazala pri generaciji alfa. Tej generaciji so všeč predvsem žive barve in animacije. Izsledki diplomskega dela služijo kot smernice oglaševalcem in oblikovalcem predvsem spletnih oglasov.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
oglas
,
spletno oglaševanje
,
družbena omrežja
,
starostne skupine
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-127067
Datum objave v RUL:
15.05.2021
Število ogledov:
2045
Število prenosov:
203
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ROŽMANC, Veronika, 2021,
Priprava oglasov za starostno različno ciljno skupino
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=127067
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Creating ads for age diverse target groups
Izvleček:
Graphic design plays an important role in the advertisement industry. After all, the design affects our first impressions and the way consumers perceive the brand. Well-designed ads attract more interest and increase sales. In this diploma thesis we explored which ads attract different age groups of people. We were interested in where consumers notice the ads, which ads attract them the most and why. For this purpose we searched for some existing ads and classified them into 3 categories. Afterwards we also created two categories ourselves. With the help of a survey questionnaire we analysed the preferences of different age groups. In conclusion, we compared the subjective opinion of the respondents with the opinion of the advertisers. The results have shown us that different age groups are attracted to different types of ads, but everyone agreed that the ads should be visually polished. All age groups most often see the ads on social media. The findings surprised us to some extent as we were of the opinion that older groups notice the ads sooner by using the conventional media. The most pronounced preferences for a particular design style were shown in the generation alpha. This generation especially likes vivid colours and animations. The results of the diploma thesis serve as guidelines for advertisers and designers, especially for online ads.
Ključne besede:
Advertisement
,
online advertising
,
social media
,
age groups
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Vpliv izražanja receptorja za inzulinu podoben rastni dejavnik 1 (IGF1R) na preživetje pri razsejanem nedrobnoceličnem raku pljuč
Metastatic EMT phenotype is governed by microRNA-200-mediated competing endogenous RNA networks
Role of cysteine cathepsins B and X and their inhibitors in epithelial-mesenchymal transition of tumor cells
Isolation and characterization of cancer stem cells from breast cancer cell lines and evaluation of their cathepsin B and X expressions
Določanje prisotnosti krožečih tumorskih celic v periferni krvi bolnikov po RO-resekciji raka debelega črevesa in danke
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Trans-esophageal endobronchial ultrasound-guided needle aspiration (EUS-B-NA)
Multicenter evaluation of the fully automated PCR-based Idylla EGFR Mutation Assay on formalin-fixed, paraffin-embedded Q1 tissue of human lung cancer
Non-small cell lung cancer in countries of Central and Southeastern Europe
Epidermal growth factor receptor mutations and treatment of non-small-cell lung cancer
Novosti v zdravljenju pljučnega raka ASCO, Chicago, 1.-5. junij 2012
Nazaj