izpis_h1_title_alt

Tečaj slovenščine za gostujoče japonske študente kot spodbuda k razmisleku o vlogah jezika
ID Moritoki Škof, Nagisa (Avtor), ID Hmeljak Sangawa, Kristina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,55 MB)
MD5: 2AEE22329AA725112E8FEBC57215474E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek predstavlja tečaj slovenščine, ki ga študenti japonologije na Univerzi v Ljubljani izvajajo za gostujoče študente z japonskih univerz na dvotedenskih izmenjavah. Čeprav japonski študenti po vrnitvi domov skoraj gotovo ne bodo več uporabljali slovenščine, iz rezultatov anket ugotavljamo, da je smisel tega tečaja za japonske študente ne samo usvajanje slovenščine, ampak tudi (ali morda še bolj) izkušnja komuniciranja v tujem jeziku, ki ni angleščina, ter razmislek o rabi različnih jezikov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, japonščina, poučevanje kot tuji jezik, študije izmenjave
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 261-268
PID:20.500.12556/RUL-126843 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6
DOI:10.4312/Obdobja.39.261-268 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:41517571 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.05.2021
Število ogledov:1027
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Students of Japanese studies at the University of Ljubljana organize introductory Slovene language courses for incoming students from Japanese universities on short-term exchanges. Although these students almost never use Slovene after going back to Japan, two questionnaire surveys indicate that the language course is meaningful to the Japanese students not only as a means of learning Slovene, but (perhaps even more so) as a new experience communicating in a foreign language that is not English and as an opportunity to think about language use.

Ključne besede:Slovene, Japanese, foreign language learning, exchange study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj