izpis_h1_title_alt

Slovenski kao manjinski jezik u hrvatskom obrazovnom sustavu
ID Novogradec, Marina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,33 MB)
MD5: 8EB1BDD786559C72D84E25634442717B
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen prispevka je analizirati učne načrte v več hrvaških šolah, kjer se slovenski jezik poučuje po modelu C (poučevanje in negovanje manjšinskega jezika in kulture pri rednem pouku). Slovenščina ni samo manjšinski jezik v hrvaškem izobraževalnem sistemu, ampak je tudi tuji jezik, saj se ga lahko učijo tudi otroci, ki niso pripadniki slovenske narodne manjšine. V prispevku sta poudarjena strategija učenja tujih jezikov na Hrvaškem in položaj slovenskega jezika v formalnem izobraževanju kot jezika velikega gospodarskega, političnega, kulturnega in zgodovinskega pomena za Republiko Hrvaško.

Jezik:Hrvaški jezik
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 253-260
PID:20.500.12556/RUL-126842 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:327.58(497.5)
DOI:10.4312/Obdobja.39.253-260 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:42932483 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.05.2021
Število ogledov:386
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The aim of the contribution is to analyse school curricula in several Croatian schools where Slovene is taught under Model C (teaching of the minority language and culture, in addition to regular classes in Croatian). In the Croatian education system, Slovene is not only a minority language, but also a foreign language learned by children who are not members of the national minority. The paper also looks at the strategy of learning foreign languages in Croatia, as well as the role of Slovene in formal education as a language of great economic, political, cultural and historical importance to the Republic of Croatia.

Ključne besede:slovenščina, manjšinski jeziki, tuji jeziki, hrvaški izobraževalni sistem, šolski učni programi, Slovena language, minority languages, foreign languages, Croatian education system, school curricula

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj