Podrobno

Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku
ID Godec Soršak, Lara (Avtor), ID Metljak, Mira (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (941,42 KB)
MD5: D10E839F0CB777BDBACD0F402C7D3C1A
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pri nekaterih študentih razrednega pouka na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani opažamo negativen odnos do rabe slovenskega knjižnega jezika pri pouku. Bodočim učiteljem se zdi ta zvrst preveč uradna in "neživljenjska". Menijo, da se učitelj z rabo knjižnega jezika ne more približati učencem. Z anketo študentov smo želeli preveriti, ali je negativen odnos do rabe knjižnega jezika pri pouku res prevladujoč, in ugotoviti vzroke zanj. Učitelji so ne glede na predmet poučevanja učencem zgled, zato želimo s prispevkom opozoriti na pomen rabe slovenskega knjižnega jezika pri pouku.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Pedagoška fakulteta, slovenski knjižni jezik, razredni pouk, Faculty of Education, Slovene standard language, primary teacher education
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 195-204
PID:20.500.12556/RUL-126757 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:37.091.3
DOI:10.4312/Obdobja.39.195-204 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:39084803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.05.2021
Število ogledov:2307
Število prenosov:283
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GODEC SORŠAK, Lara in METLJAK, Mira, 2020, Mnenje bodočih učiteljev (razrednega pouka) o rabi slovenskega knjižnega jezika pri pouku. V : Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo [na spletu]. Ljubljana. p. 195–204. P. 195–204. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=126757
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Some students of primary teacher education at the University of Ljubljana Faculty of Education have a negative attitude towards the use of standard Slovene in the classroom. They find it too formal and believe that a teacher who uses the standard language cannot get close to the pupils. Through a student survey, we wanted to find out how prevalent is the negative attitude towards the use of the standard language in the classroom and why. Regardless of the subject taught, teachers are a role model for the students, so we wish to emphasize the importance of the use of the standard language during lessons.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Karakterizacija toplotno obdelanega jekla NICRODUR 400
  2. effect of process parameters on mechanical properties of VCNMO200 steel
  3. Karakterizacija jekla UTOPMo5
  4. influence of the process parameters on the mechanical properties of EN AW 7020 alloy in T5 state
  5. The influence of processing parameters on macroscopic removal of material by laser ablation at high repetition rates
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv procesnih parametrov pri postopku thixsocasting na mikrostrukturo zlitine AlSi7
  2. INFLUENCE OF PROCESS PARAMETERS ON THE FINAL ALGINATE AEROGELS PROPERTIES
  3. Dispersoids in Al-Mg-Si alloy AA 6086 modified by Sc and Y
  4. Heat treatment of steel S960QL - MICRAL 960 QL

Nazaj