Podrobno

Rajalne igre v vrtcu
ID Dejak, Barbara (Avtor), ID Sicherl Kafol, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6683/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,25 MB)
MD5: 5D0010B439640B9555A076D6EDE6DCA9

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Rajalne igre v vrtcu je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je na začetku predstavljen pomen igre v predšolskem obdobju za otrokov razvoj in opredelitev iger. V nadaljevanju je podrobneje opisana glasbena vzgoja, ki vključuje njen pomen in pomen glasbenih dejavnosti in glasbeno-didaktičnih iger v vrtcu. V zadnjem delu teoretičnega dela je opisana gibalno-plesna vzgoja. Vključili smo pomen gibalne in plesne vzgoje, otroško ljudsko izročilo, osredinili pa smo se na pomen in opis otroških rajalnih iger. Namen diplomskega dela je preučiti izvajanje rajalnih iger v sklopu usmerjenih glasbenih dejavnosti v vrtcu. Raziskali smo tudi učinke rajalnih iger na otrokovo razpoloženje ter kakšne rajalne igre vzgojitelji največkrat izvajajo. V raziskavo smo vključili 100 vzgojiteljev iz osrednje in jugovzhodne Slovenije. Ugotovili smo, da več kot polovica vzgojiteljev izvaja rajalne igre vsaj 8-krat na mesec ali več. Otroci so med izvajanjem rajalnih iger boljše razpoloženi, bolj sodelujejo, so sproščeni, povezani med seboj, upoštevajo pravila, z rajalnimi igrami pa tudi ohranjamo tradicijo ter razvijamo ritem. Vzgojitelji v raziskavi več izvajajo rajalne igre z vlogami, med vsemi rajalnimi igrami pa največkrat izvajajo ringarajo, belo lilijo, rdeče češnje in Abrahama.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:rajalne igre
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2021
PID:20.500.12556/RUL-126460 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:60606211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.05.2021
Število ogledov:5951
Število prenosov:576
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DEJAK, Barbara, 2021, Rajalne igre v vrtcu [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 2 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=126460
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Kindergarten merry-making activities
Izvleček:
This thesis, Merry-making activities in kindergarten, consists of both a theoretical and an empirical part. The first part looks at the importance of play in children's development and defines games in the pre-school period. It proceeds with a more detailed description of music education and its significance, including the importance of music activities and educational music games in kindergarten. Finally, we describe dance and movement education and its importance as well as children's folklore, focusing on the meaning and description of singing games for children. The aim of our thesis was to study the use of singing games as part of planned music activities in kindergarten. We also examined the impact of singing games on the child's mood and which singing games pre-school teachers chose most often. One hundred pre-school teachers from central and southeastern Slovenia were included in the study. We found that more than half of the pre-school teachers played singing games with the children at least eight times a month or more. While playing merry-making activities, the children were in a better mood, more cooperative and relaxed, connected, and followed the rules more closely. Furthermore, singing games had an essential role in preserving tradition and helped develop a sense of rhythm. The findings showed that pre-school teachers preferred to play singing games with roleplay elements, the most popular being ringa raja, bela lilija, rdeče češnje, and Abraham.

Ključne besede:merry-making activities

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Rajalne igre v vrtcu
  2. Integrating folk music into the primary music curriculum
  3. Otroško ljudsko izročilo skozi ustvarjalni gib pri najmlajših otrocih v vrtcu
  4. Slovenska ljudska glasba
  5. Zastopanost slovenske ljudske pesmi v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v mestnem in podeželskem okolju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Slovensko ljudsko izročilo skozi oči učiteljev razrednega pouka, ki poučujejo folklorni krožek
  2. Gibalna ustvarjalnost otrok v otroških ljudskih plesih
  3. Prepoznavnost plesnega ljudskega izročila pri osnovnošolcih
  4. Slovenska ljudska izročila, kot spodbuda za plesno ustvarjanje
  5. Otroški ljudski ples in predšolski otrok

Nazaj