izpis_h1_title_alt

The bearing stiffness effect on in-wheel motors
Biček, Matej (Avtor), Connes, Raphaël (Avtor), Omerović, Senad (Avtor), Gündüz, Aydin (Avtor), Kunc, Robert (Avtor), Zupan, Samo (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.mdpi.com/2071-1050/12/10/4070 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,02 MB)
MD5: D631FB7A6667F7778EDB007918937989

Izvleček
In-wheel motors offer a promising solution for novel drivetrain architectures of future electric vehicles that could penetrate into the automotive industry by transferring the drive directly inside the wheels. The available literature mainly deals with the optimization of electromagnetically active parts; however, the mechanical design of electromagnetically passive parts that indirectly influence motor performance also require detailed analysis and extensive validation. To meet the optimal performance of an in-wheel motor, the mechanical design requires optimization of housing elements, thermal management, mechanical tolerancing and hub bearing selection. All of the mentioned factors have an indirect influence on the electromagnetic performance of the IWM and sustainability; therefore, the following paper identifies the hub bearing as a critical component for the in-wheel motor application. Acting loads are reviewed and their effect on component deformation is studied via analytically and numerically determined stiffness as well as later validated by measurements on the component and assembly level to ensure deformation envelope and functionality within a wide range of operations.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:air-gap, hub bearings, in-wheel motors, mathematical stiffness model, validation tests
Vrsta gradiva:Članek v reviji (dk_c)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2020
Datum sprejetja članka:12.05.2020
Datum objave članka:15.05.2020
Št. strani:Str. 1-18
Številčenje:Vol. 12, iss. 10, art. 4070
UDK:519.61:621.313.13(045)
ISSN pri članku:2071-1050
DOI:10.3390/su12104070 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:16106243 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:78
Število prenosov:44
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Sustainability
Skrajšan naslov:Sustainability
Založnik:MDPI
ISSN:2071-1050
COBISS.SI-ID:5324897 Povezava se odpre v novem oknu

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije (ARRS)
Številka projekta:P2-0109
Naslov:Modeliranje v tehniki in medicini

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.05.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zračna reža, kolesni ležaji, znotraj kolesni motorji, matematični model togosti, validacijski testi

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj