izpis_h1_title_alt

Vrednotenje v reklami in antireklami : primer alkoholnih in tobačnih izdelkov
ID Starc, Sonja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,58 MB)
MD5: 604228C2E187018941D271B295F1C48C
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/simpozij-obdobja/zborniki/obdobja-39/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Razprava predstavlja vrednotenje v reklami in antireklami za alkoholne in tobačne izdelke ter poskuša razumeti (tudi ob vzorcu vrednotenja 103 študentov), katere domene in ravni vrednotenja so izražene v primerih pozitivnega in negativnega ocenjevanja izdelka. Analiza se torej osredotoča na medosebno metafunkcijo (Halliday, Matthiessen 2004; Kress, van Leeuwen 2004), in sicer na vrednotenje, kot se kaže z vidika teorije vrednotenja (Martin, White 2007), v fazah besedilnih vzorcev problem - rešitev ter ustvarjanje in zagotavljanje potreb/želja (Hoey 2001).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:teorija vrednotenja, domena drža, pozitivno/negativno vrednotenje, reklama, antireklama
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 67-78
PID:20.500.12556/RUL-126419 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81\'42
DOI:10.4312/Obdobja.39.67-78 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:38078211 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.04.2021
Število ogledov:874
Število prenosov:173
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Slovenščina - diskurzi, zvrsti in jeziki med identiteto in funkcijo
Uredniki:Jerica Vogel
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2020
ISBN:978-961-06-0388-7
COBISS.SI-ID:33858563 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Obdobja
Številčenje v zbirki:39
ISSN zbirke:1408-211X

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article discusses evaluation in adverts and anti-adverts for alcohol and tobacco, and tries to understand (including a sample of 103 students) which domains and levels of evaluation are expressed in cases of positive and negative evaluation of the same kind of product. The analysis focuses on the interpersonal metafunction (Halliday, Matthiessen 2004; Kress, van Leeuwen 2004), specifically on evaluation discussed in the light of appraisal theory (Martin, White 2007) in the phases of the text patterns Problem-Solution and the Desire Arousal-Fulfilment pattern of the related examples.

Ključne besede:appraisal theory, domain attitude, positive/negative evaluation, advert, anti-advert

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj