Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Razvijanje čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije
ID
Belina, Manja
(
Avtor
),
ID
Šifrar Kalan, Marjana
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,64 MB)
MD5: D8C2385B64449949ACA32B9E4D75A8A3
Galerija slik
Izvleček
Pričujoče magistrsko delo podaja predloge za razvoj čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije, saj literarna besedila delujejo kot sredstvo za posredovanje in zaznavanje čustev. Teoretični del naloge oriše povezavo med čustvi, jezikom in učenjem, pojasnjuje pojem čustvene inteligence in predstavi kompetence s področja čustvenega učenja. Poleg tega se osredotoči na afektivne dejavnike pri pouku španščine in vzame v obzir vlogo poezije in čustev pri pripravi učne ure. Analiza spletnih didaktičnih aktivnosti za učitelje pouka španščine kaže, da poezija služi kot sredstvo za doseganje različnih jezikovnih in kulturnih ciljev, pri tem pa se ne upošteva razvoja čustvenih kompetenc. Magistrsko delo ponuja tri didaktične predloge, primerne za jezikovne ravni A1-A2, B1-B2 in C1-C2, ki z uporabo poezije razvijajo čustvene kompetence in jezikovne sposobnosti učencev. Vsi predlogi so opremljeni z didaktično razlago in z navedbo kompetenc s področja čustvenega učenja v razvoju.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
čustvena inteligenca
,
čustvene kompetence
,
španščina kot tuji jezik
,
poezija
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-125949
Datum objave v RUL:
10.04.2021
Število ogledov:
1564
Število prenosov:
187
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BELINA, Manja, 2021,
Razvijanje čustvene inteligence pri pouku španščine preko poezije
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 12 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=125949
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Developing Emotional Intelligence in Teaching Spanish through Poetry
Izvleček:
This Master’s thesis tries to develop emotional intelligence in the ELE class through poetry since literary texts intent to transmit and to perceive emotions. The theoretical part of the thesis outlines the connection between emotions, language and learning, explains the concept of emotional intelligence and presents competencies in the field of emotional learning. In addition, it focuses on the affective factors in the ELE class and takes into account poetry and emotions in preparing the lesson. The analysis of online didactic activities for ELE teachers shows that poetic texts are used to achieve different linguistic and cultural learning goals without developing emotional competencies. Therefore, this Master’s thesis offers three didactic proposals for language levels A1-A2, B1-B2 and C1-C2 that use poetry to develop student’s emotional competencies and language skills. All proposals are equipped with a didactic explanation which indicates the emotional competencies in development.
Ključne besede:
emotional intelligence
,
emotional competences
,
Spanish as a foreign language
,
poetry
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Kazalniki kvalitete partnerskega odnosa
Pomen čustvene inteligence za reševanje konfliktov
El desarrollo del componente cultural en español como lengua extranjera a través de la poesía / Poezija kot kulturna vsebina pri pouku španščine kot tujega jezika
Vpliv čustvene inteligence na uspešnost tima
Igrifikacija pri poučevanju španščine kot tujega jezika pri starejših odraslih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj