Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Gozdne prometnice : višješolski študij
ID
Dobre, Andrej
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(34,92 MB)
MD5: F0E691494E7A52FE38B4C05528EDAF41
Galerija slik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
gozdne ceste
,
gradnja
,
vzdrževanje
,
načrtovanje
,
učbeniki za višje šole
Vrsta gradiva:
Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:
BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo
Leto izida:
1995
Št. strani:
70 f.
PID:
20.500.12556/RUL-125750
UDK:
630
COBISS.SI-ID:
49795328
Datum objave v RUL:
06.04.2021
Število ogledov:
2108
Število prenosov:
255
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBRE, Andrej, 1995,
Gozdne prometnice : višješolski študij
[na spletu]. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=125750
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
Nazaj