Podrobno

Gozdne prometnice : višješolski študij
ID Dobre, Andrej (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (34,92 MB)
MD5: F0E691494E7A52FE38B4C05528EDAF41

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdne ceste, gradnja, vzdrževanje, načrtovanje, učbeniki za višje šole
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo
Leto izida:1995
Št. strani:70 f.
PID:20.500.12556/RUL-125750 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630
COBISS.SI-ID:49795328 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.04.2021
Število ogledov:2106
Število prenosov:255
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOBRE, Andrej, 1995, Gozdne prometnice : višješolski študij [na spletu]. Ljubljana : Biotehniška fakulteta, Oddelek za gozdarstvo. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=125750
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Individualiziran program za učence z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo (ADHD) v osnovni šoli
  2. Socialna vključenost učencev z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v osnovni šoli
  3. Nadarjeni učenci pri pouku zgodovine v osnovni šoli
  4. Vključenost otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti v predšolskem in šolskem okolju
  5. Učenci z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  2. Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu
  3. Kognitivne sposobnosti pri otrocih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  4. Kako se učitelji razrednega pouka spopadajo z motnjo pozornosti ADHD (hiperaktivnost) pri učencih
  5. Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju

Nazaj