izpis_h1_title_alt

Izkušnje učiteljic in učiteljev pri poučevanju otrok z avtizmom na rednih osnovnih šolah : diplomsko delo
ID Križnar, Anja (Avtor), ID Sobočan, Ana Marija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Krstulović, Gašper (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,12 MB)
MD5: 2D04D65A3D2EEABB60417C10C493577D

Izvleček
Diplomsko delo je osredotočeno na izkušnje učiteljic, ki na rednih osnovnih šolah poučujejo otroke z avtizmom. Avtizem lahko predstavlja velik izziv za otroke in učiteljice. Delo poskuša pokazati, kako učiteljice doživljajo vključenost otroka z avtizmom v razredu, kje iščejo znanje in podporo v trenutkih, ko jo potrebujejo in na kakšen način poskrbijo za vključitev otroka z avtizmom v razred. V delo je vključena kvalitativna raziskava, katere rezultati so pridobljeni z izvedbo devetih intervjujev z učiteljicami, učiteljem ter specialno pedagoginjo, ki sodelujejo z otrokom z avtizmom. Analiza pridobljenih rezultatov je pokazala različne izkušnje učiteljic, tako pozitivne kot negativne, nanje pa vplivajo različni dejavniki.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:avtizem, redna osnovna šola, poučevanje, izkušnje učiteljic
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FSD - Fakulteta za socialno delo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Križnar]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (79 str.))
PID:20.500.12556/RUL-125076 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376:616.896
COBISS.SI-ID:62020867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.03.2021
Število ogledov:1337
Število prenosov:206
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teacher's experiences with teaching children with autism in mainstream primary school
Izvleček:
A thesis is focused on the experience of teachers who teach children with autism in mainstream primary schools. Autism can represent a big challenge for children and teachers. This work tries to show how teachers experience the participation of a child with autism in the classroom, where they look for knowledge and support in the moments when they need it and how they take care of the inclusion of a child with autism in the classroom. The work includes a qualitative research, which results are gained by conducting nine interviews with teachers and a special pedagogue who cooperate with a child with autism. The analysis of gained results showed different experiences of teachers, both positive and negative, and they are affected by different factors.

Ključne besede:autism, mainstream primary school, teaching, teacher's experiences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj