Podrobno

Okvirna strategija komuniciranja Slovenije slovenskim turistom : diplomsko delo
ID Leskovšek, Tina (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/leskovsek3145.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, turizem, trženje, komuniciranje, strategija trženja, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Leskovšek]
Leto izida:2007
Št. strani:45 str., 22 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12475 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:17614054 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:29598
Število prenosov:414
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LESKOVŠEK, Tina, 2007, Okvirna strategija komuniciranja Slovenije slovenskim turistom : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : T. Leskovšek. [Dostopano 23 september 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/leskovsek3145.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, tourism, marketing, communications, marketing strategy, segmentation, positioning, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza trženjskega spleta nepridobitno naravnane organizacije na primeru Plesnega društva Elite Koper
  2. Trženjski načrt za spletno drogerijo podjetja Ilirija, d.d. za nemški trg
  3. Trženje v nepridobitnih organizacijah
  4. Trženje neprofitnih organizacij na primeru društva Manas
  5. Strategija trženja tematskih magnetnih tabel
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Planiranje v nepridobitnih organizacijah - primer Društva za šport in rekreacijo
  2. Marketing management for nonprofit organizations

Nazaj