izpis_h1_title_alt

Lernszenarien im DaF-Unterricht
ID Strmečki, Mihaela (Avtor), ID Retelj, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,43 MB)
MD5: 136D4E158E8D9490C4D23B3808CF349D

Izvleček
Učni scenariji pri pouku nemščine Pouk večinoma poteka v heterogenih razredih, saj se zmožnosti in sposobnosti učencev in učenk v razredu med seboj razlikujejo. Da bi vsi vendarle lahko dosegali zastavljene učne cilje, je v razredu potrebno upoštevati vsakega posameznika. To lahko dosežemo z notranjo diferenciacijo. Ena od učnih metod, ki gradi na notranji diferenciaciji in v ospredje postavlja vsakega učenca in učenko posebej, je scenarijska didaktika. V prvem delu magistrskega dela so predstavljene značilnosti in posamezne faze scenarijske didaktike. V drugem delu magistrskega dela je bila izvedena še krajša raziskava, ki se ukvarja z vprašanji glede uporabnosti, praktične izvedbe in same sprejetosti scenarijske didaktike med uporabniki te metode. Natančneje se osrednje raziskovalno vprašanje raziskave glasi: kako vrednotijo študenti metodo učnih scenarijev za učenje tujega jezika? Iz izsledkov analize opazovalnih obrazcev in vprašalnikov je razvidno, da so sodelujoči v raziskavi glede uporabe in učinkovitosti scenarijske didaktike razdvojeni. Čeprav na eni strani menijo, da učni scenariji motivirajo učenke in učence k delu, pa po drugi strani menijo tudi, da učni scenariji po njihovem naj ne bi bili učinkoviti za celostno učenje tujih jezikov. Drugačnega mnenja so nekateri strokovnjaki npr. Piepho, Hölscher in Roche, ki se ukvarjajo z uveljavljanjem scenarijske didaktike. Ti želijo s svojimi raziskavami, razpravami, znanstvenimi članki in s primeri učnih gradiv učiteljem in učencem približati scenarijsko didaktiko kot metodo celostnega poučevanja tujega jezika.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:scenarijska didaktika, učni scenariji, faze učnih scenarijev, notranja diferenciacija, nemščina kot tuji jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-124345 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2021
Število ogledov:871
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning scenarios in German as a foreign language
Izvleček:
Learning scenarios in German as a foreign language Teaching takes mostly place in heterogeneous classes, as the abilities and capabilities of students in the classroom differ from each other. It is necessary to consider each and every individual in the classroom, so they are able to achieve their learning goals. This can be achieved through internal differentiation. One of the teaching methods that build on internal differentiation and puts each student at the forefront is script didactics. The first part of the master's thesis presents the characteristics and individual phases of script didactics. In the second part of the master's thesis, even shorter research was conducted. This research deals with questions regarding the applicability, practical implementation, and the very acceptance of script didactics among the users of this method. More specifically, the central question of the research is: how do students evaluate the method of learning scenarios for learning a foreign language? The results of the whole analysis show that the participants in the research are divided regarding the use and effectiveness of script didactics. Although, on the one hand, they believe that learning scenarios motivate students to work, on the other hand, they also believe that learning scenarios, according to them, should not be effective for integrated foreign language learning. Some experts have a different opinion, e.g. Piepho, Hölscher and Roche, who deal with the enforcement of script didactics. Through their research, discussions, scientific articles, and examples of teaching materials, they want to bring script didactics closer to teachers and students as a method of integrated foreign language teaching.

Ključne besede:learning scenarios, stages of learning scenarios, internal differentiation, German as a foreign language

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj