izpis_h1_title_alt

Izobraževanje učiteljev slovenščine kot tujega jezika na univerzah v tujini - danes in jutri
ID Jugović, Tina (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (504,53 KB)
MD5: 0F9C5BADA5FE0D5278D02EE70F545375
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://centerslo.si/seminar-sjlk/zborniki-ssjlk/55-ssjlk-2019/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V prispevku so predstavljene oblike in možnosti izobraževanja učiteljev, ki poučujejo slovenščino kot tuji jezik na univerzah v tujini. Krepi se zavest o posebnih znanjih in veščinah, ki jih v tujino napoteni učitelj potrebuje pri opravljanju raznovrstnih nalog: od poučevanja jezika, raziskovanja, organiziranja kulturnega življenja do skrbi za prepoznavnost Slovenije in slovenščine. Globalne družbeno-gospodarske spremembe vplivajo na prevrednotenje izobraževalnih ciljev in preoblikovanje študijskih programov, kar se odraža tudi v zahtevah univerze gostiteljice do napotenega učitelja slovenščine, zato mora ta s formalnim in neformalnim izobraževanjem stalno razvijati svoje splošne, didaktične in predmetnospecifične kompetence.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, slovenščina na tujih univerzah, učitelji slovenščine kot tujega jezika, lektorji, lektorati, izobraževanje, poučevanje
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 163-169
PID:20.500.12556/RUL-124206 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6\'243
DOI:10.4312/SSJLK.55.163-169 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:69956194 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.01.2021
Število ogledov:964
Število prenosov:83
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:1919 v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi
Uredniki:Mojca Smolej
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
Leto izida:2019
ISBN:978-961-06-0212-5
COBISS.SI-ID:300369664 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Seminar slovenskega jezika, literature in kulture
ISSN zbirke:2386-0561

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article presents the forms and possibilities of professional development for teachers of Slovene as a foreign language at universities abroad. Recent years have seen an increase in awareness of the specialist skills and fields of knowledge which a teacher sent to a foreign university needs to perform a variety of tasks, including teaching the language, researching, organising cultural events and spreading awareness of Slovenia and its language. Global socioeconomic changes have influenced the re-evaluation of academic goals and the reshaping of curricula, and have had an impact on the demands the host university has towards teachers of Slovene, who must therefore constantly develop their general, didactic and subject-specific competences in the course of formal and informal education and professional development.

Ključne besede:Slovene, Slovene as second language, Slovene at foreign universities, language revisers, education, teaching

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj