Podrobno

Kakovost lucerninih silaž pripravljenih z dodatkom različnih vrst taninskih izvlečkov : magistrsko delo, magistrski študij - 2. stopnja
ID Kokalj, Marko (Avtor), ID Lavrenčič, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rezar, Vida (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (767,92 KB)
MD5: D7AEEFBD1C1EA9CE5FD80A30BBD02F23

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:živinoreja, prehrana živali, krma, lucernina silaža, kakovost, hranilna vrednost, tanini, silirni dodatki, kostanjev tanin, kebračo tanin, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Kokalj]
Leto izida:2015
Št. strani:X, 56 f.
PID:20.500.12556/RUL-123527 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:636.084/.087(043.2)
COBISS.SI-ID:3614344 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2020
Število ogledov:2218
Število prenosov:138
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOKALJ, Marko, 2015, Kakovost lucerninih silaž pripravljenih z dodatkom različnih vrst taninskih izvlečkov : magistrsko delo, magistrski študij - 2. stopnja [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Kokalj. [Dostopano 2 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=123527
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Quality of lucerne silages prepared with different types of tannin extracts : M. Sc. Thesis, Master Study Programmes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  2. Šola v naravi in odnos osnovnošolcev do okolja
  3. Prostorske predstave ljubljanskih učencev razredne stopnje o Ljubljani
  4. Gozd kot učilnica na prostem
  5. Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
  2. Sodelovalno učenje in pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja in družbe
  3. Vzpostavitev učne kmetije v kontekstu izvedbe vsebin o prehrani na razredni stopnji osnovne šole
  4. Praktični vidiki razvijanja likovne apreciacije na razredni stopnji
  5. Usmeritve za izvedbo dejavnosti izven učilnice pri predmetu spoznavanje okolja

Nazaj