Podrobno

Populacijske značilnosti domače mačke (Felis silvestris catus) v pretežno gozdnatem okolju Dragarske doline : diplomsko delo
ID Fortuna, Helena (Avtor), ID Kos, Ivan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Potočnik, Hubert (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (236,91 KB)
MD5: 2A9244577179AE2ED78583F917F95AF5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:domača mačka, populacijska gostota, poškodbe, reprodukcija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[H. Fortuna]
Leto izida:2008
Št. strani:X, 71, [5] f.
PID:20.500.12556/RUL-123034 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:599.742.7(043.2)
COBISS.SI-ID:7491145 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.12.2020
Število ogledov:1625
Število prenosov:130
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
FORTUNA, Helena, 2008, Populacijske značilnosti domače mačke (Felis silvestris catus) v pretežno gozdnatem okolju Dragarske doline : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : H. Fortuna. [Dostopano 9 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=123034
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mnenja in stališča učiteljev o vključevanju pesmi v pouk angleščine v 1. VIO
  2. Uporaba lutk ob posredovanju zgodb pri poučevanju angleščine v 1. razredu osnovne šole
  3. Stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleščine v prvem triletju
  4. Analiza pesmi v učbenikih za poučevanje angleščine v 4. razredu devetletne osnovne šole
  5. Vključevanje vsebin športa v pouk angleščine v tretjem razredu osnovne šole po metodi CLIL
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv predhodnega znanja na učenje angleščine v prvem triletju osnovne šole
  2. Izzivi zgodnjega poučevanja angleščine pri otrocih migrantov
  3. Pripovedovalska škatla kot didaktični pripomoček v prvem triletju osnovne šole
  4. Uporaba književnih del pri pouku angleščine v osnovni šoli
  5. Anksioznost pri govorjenju angleščine kot tujega jezika v osnovni šoli

Nazaj