Podrobno

Generation Y's engagement in sustainable fashion consumption in Slovenija : master's thesis
ID Kobilšek, Katja (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kobilsek3884-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, textile industry, sustainable development, brands, purchasing, decision making, generation gap, ethics, research
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kobilšek]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 67, 20 str.
PID:20.500.12556/RUL-122879 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:29607171 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:2462
Število prenosov:189
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOBILŠEK, Katja, 2020, Generation Y’s engagement in sustainable fashion consumption in Slovenija : master’s thesis [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : K. Kobilšek. [Dostopano 25 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kobilsek3884-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vključenost generacije Y v trajnostno modno potrošnjo v Sloveniji
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, tekstilna industrija, trajnostni razvoj, blagovne znamke, nakup, odločanje, medgeneracijske razlike, etika, raziskave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Medijska reprezentacija varne rabe interneta in novih tehnologij
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Skrivnosti Oken 98
  2. Sodobne komunikacijske rešitve v luči poslovne uporabnosti
  3. Uporaba Jave pri zagotavljanju varne oddaljene povezave
  4. Electronic commerce
  5. Internet za vse

Nazaj