Podrobno

Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo : magistrsko delo
ID Starbek Potočan, Marta (Avtor), ID Židan, Alojzija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Starbek-Potocan-Marta.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Starbek Potočan]
Leto izida:2005
Št. strani:105 f.
PID:20.500.12556/RUL-12287 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015
COBISS.SI-ID:222374144 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1899
Število prenosov:180
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
STARBEK POTOČAN, Marta, 2005, Vpliv učiteljevega samospoštovanja na njegovo komuniciranje z učencem in na učenčevo samopodobo : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Starbek Potočan. [Dostopano 19 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Starbek-Potocan-Marta.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izzivi pri prenosu dobrih praks na področju spodbujanja zdravega in aktivnega staranja s pomočjo IKT iz evropskih držav v slovensko okolje
  2. Položaj žensk na vodstvenih položajih v športu v Sloveniji
  3. Strategije političnih strank za višjo zastopanost žensk v parlamentu Republike Slovenije
  4. Politična participacija žensk
  5. Problematika pristojnosti ožjih delov občin v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Kompetence medicinskih sester na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT)
  2. Mesto in kibernetski prostor
  3. Spremembe v poslovanju transportnega podjetja po vpeljavi programa za sledenje vozil
  4. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  5. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu

Nazaj