Podrobno

Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov : magistrsko delo
ID Škrbec, Maruša (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skrbec3900-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, družbena omrežja, blagovne znamke, tekstilna industrija, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Škrbec]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 57, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-122663 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:37091843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1832
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠKRBEC, Maruša, 2020, Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Škrbec. [Dostopano 17 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skrbec3900-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Ključne besede:marketing, advertising, social networks, brands, textile industry, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Evaluating the user experience in virtual reality applications
  2. Evaluation of user experience in industrial simulation in virtual reality
  3. Formulation of guidelines for a more ethical user experience design
  4. Development of a smart motorhome management system
  5. Evaluating User Experience in Bibliographic Information Systems with Questionnaires.
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. User experience of mobile insurance services in Slovenia
  2. Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
  3. Analysis of user experience evaluation methods and principles in information systems based on a systematic mapping
  4. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  5. Sodobni mediji v oglaševanju

Nazaj