Podrobno

Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov : magistrsko delo
ID Škrbec, Maruša (Avtor), ID Culiberg, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skrbec3900-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, družbena omrežja, blagovne znamke, tekstilna industrija, vedenje potrošnikov, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Škrbec]
Leto izida:2020
Št. strani:III, 57, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-122663 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:37091843 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1846
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ŠKRBEC, Maruša, 2020, Vplivnostno trženje modnih blagovnih znamk z vidika porabnikov : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Škrbec. [Dostopano 27 avgust 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/skrbec3900-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Ključne besede:marketing, advertising, social networks, brands, textile industry, consumer behaviour, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  2. Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk
  3. Zgodba blagovne znamke
  4. Potrošniško zaznavanje vrednosti Adidasa kot blagovne znamke priložnostnih športnih oblačil
  5. Umeščanje izdelkov v družbene medije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov

Nazaj