Podrobno

Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih : magistrsko delo
ID Lukančič, Mojca (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Lukancic-Mojca.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, podjetje, kapital, vrednotenje, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lukančič]
Leto izida:2005
Št. strani:126 f.
PID:20.500.12556/RUL-12258 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:220830720 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:5070
Število prenosov:225
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LUKANČIČ, Mojca, 2005, Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Lukančič. [Dostopano 28 maj 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Lukancic-Mojca.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Podatkovni tokovi in rezervoarsko vzorčenje pri napovedovanju proizvodnje sončnih elektrarn
  2. NAPOVED PROIZVODNJE ELEKTRIČNE ENERGIJE IZ SONČNIH ELEKTRARN
  3. Kratkoročno napovedovanje proizvodnje električne energije sončnih elektrarn in malih hidroelektrarn
  4. Dileme energetskega preobrata
  5. Pridobivanje energije s pomočjo sončnih celic na izbrani kmetiji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Modeliranje napovedovanja proizvodnje električne energije iz sončnih elektrarn
  2. Napoved proizvodnje električne energije sončnih elektrarn podjetja DEM
  3. Vpliv razvrščanja sončnih modulov na izplen proizvodnje električne energije sončnih elektrarn
  4. Ekonomska nihanja pri postavitvi sončne elektrarne
  5. Analiza proizvodnje električne energije v Gorenjskih elektrarnah v letu 2017

Nazaj