Podrobno

Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih : magistrsko delo
ID Lukančič, Mojca (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Lukancic-Mojca.PDF Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:blagovne znamke, podjetje, kapital, vrednotenje, magistrske naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lukančič]
Leto izida:2005
Št. strani:126 f.
PID:20.500.12556/RUL-12258 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.626(043.2)
COBISS.SI-ID:220830720 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:5260
Število prenosov:225
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LUKANČIČ, Mojca, 2005, Možnosti za interno merjenje vrednosti kapitala tržnih znamk v podjetjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : M. Lukančič. [Dostopano 20 junij 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/delamag/mag_Lukancic-Mojca.PDF
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Celotna vrednost korporativne znamke in njen vpliv na finančno uspešnost podjetij v Sloveniji
  2. Zadovoljstvo in zvestoba kupcev
  3. Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizaciji
  4. Zvestoba trgovskim blagovnim znamkam na primeru kozmetičnih izdelkov
  5. Slovenija kot blagovna znamka
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Analiza poznavanja blagovne znamke
  2. Zaščita blagovne znamke
  3. Kanibalizacija trgovske in proizvodne blagovne znamke
  4. Sprememba dizajna blagovne znamke
  5. Zavedanje blagovne znamke Pattex na slovenskem trgu

Nazaj