Podrobno

Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
ID Dolinšek, Tina (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,43 MB)
MD5: 9F4754CE984B84F6DF2D1A09AF7CB155

Izvleček
Namen pričujoče magistrske naloge je raziskati, na kakšen način lahko uporabimo otroško literaturo pri poučevanju angleščine v različnih starostnih skupinah (otroci, mladostniki, odrasli). Čeprav je otroška literatura v prvi vrsti namenjena otrokom, ima veliko knjig globlje sporočilo in jih zato lahko razumemo na več različnih načinov. Nekatere knjige vsebujejo teme, ki jih lahko popolnoma razumejo le starejši bralci. Poleg tega so odličen način, kako učencem predstaviti avtentično gradivo, saj niso preveč jezikovno zahtevne.V teoretičnem delu so v ospredju značilnosti otroške literature, značilnosti posameznih starostnih skupin in kako predstaviti otroško literaturo na način, ki bo učencem tako v korist kot tudi v užitek. Empirični del vsebuje dejavnosti za vsako starostno skupino, ki temeljijo na treh izbranih otroških knjigah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:angleščina, otroška literatura, slikanice, starostne skupine, značilnosti starostnih skupin
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-121606 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.10.2020
Število ogledov:1259
Število prenosov:111
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOLINŠEK, Tina, 2020, Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine [na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=121606
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Using Children's Literature in Teaching English
Izvleček:
The purpose of this MA thesis is to research how children's literature can be used in ELT with different age groups (young learners, adolescents, adults). While children’s literature is primarily meant for children, many of the books can be read on more than just one level. Some of them contain mature themes only older readers can fully comprehend. Moreover, they are a great way to introduce authentic literature to learners since they are short and not too demanding language-wise. The theoretical part of the thesis focuses on characteristics of children's literature, characteristics of each age group and how to present children's literature in a way that is the most beneficial and enjoyable for learners of each age group. The empirical part consists of different activities for each age group based on three chosen children’s books.

Ključne besede:English language, children's literature, picture books, age groups, age group characteristics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Slovenska recepcija ljubezenske poezije Marceline Desbordes-Valmore
  2. Problemi pri prevajanju bosanskega pesnika Abdulaha Sidrana v slovenski jezik
  3. Vloga ilustracij pri prevajanju slikanic iz angleščine v slovenščino
  4. "Če hočete rešiti svojo umazano črno dušo, se morate vpisati v partijo." Ideološki elementi v izbranih prevodih italijanskih književnih besedil v slovenščino
  5. Javna podpora leposlovnemu prevajanju v slovenščino
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. The role of polysaccharide adsorbent coating for heavy metals removal from water
  2. Removal of heavy metals ions from aqueous solutions with amino sol-gel synthesized nanoparticles
  3. Removal of heavy metals from wastewater by applying clay as adsorbent
  4. Functionalized magnetic nanoparticles for heavy metals removal from waste water
  5. Removal of heavy metals from the solid fraction of activated sludge digestate using magnetic nonoparticles

Nazaj