Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
ID
Dolinšek, Tina
(
Avtor
),
ID
Skela, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,43 MB)
MD5: 9F4754CE984B84F6DF2D1A09AF7CB155
Galerija slik
Izvleček
Namen pričujoče magistrske naloge je raziskati, na kakšen način lahko uporabimo otroško literaturo pri poučevanju angleščine v različnih starostnih skupinah (otroci, mladostniki, odrasli). Čeprav je otroška literatura v prvi vrsti namenjena otrokom, ima veliko knjig globlje sporočilo in jih zato lahko razumemo na več različnih načinov. Nekatere knjige vsebujejo teme, ki jih lahko popolnoma razumejo le starejši bralci. Poleg tega so odličen način, kako učencem predstaviti avtentično gradivo, saj niso preveč jezikovno zahtevne.V teoretičnem delu so v ospredju značilnosti otroške literature, značilnosti posameznih starostnih skupin in kako predstaviti otroško literaturo na način, ki bo učencem tako v korist kot tudi v užitek. Empirični del vsebuje dejavnosti za vsako starostno skupino, ki temeljijo na treh izbranih otroških knjigah.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
angleščina
,
otroška literatura
,
slikanice
,
starostne skupine
,
značilnosti starostnih skupin
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-121606
Datum objave v RUL:
20.10.2020
Število ogledov:
1180
Število prenosov:
111
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOLINŠEK, Tina, 2020,
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 26 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=121606
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Using Children's Literature in Teaching English
Izvleček:
The purpose of this MA thesis is to research how children's literature can be used in ELT with different age groups (young learners, adolescents, adults). While children’s literature is primarily meant for children, many of the books can be read on more than just one level. Some of them contain mature themes only older readers can fully comprehend. Moreover, they are a great way to introduce authentic literature to learners since they are short and not too demanding language-wise. The theoretical part of the thesis focuses on characteristics of children's literature, characteristics of each age group and how to present children's literature in a way that is the most beneficial and enjoyable for learners of each age group. The empirical part consists of different activities for each age group based on three chosen children’s books.
Ključne besede:
English language
,
children's literature
,
picture books
,
age groups
,
age group characteristics
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Skrita ideologija v prevodih otroške literature
Uporaba otroške literature pri poučevanju angleščine
Nevronsko strojno prevajanje literarnih besedil iz angleščine v slovenščino
Statistično strojno prevajanje iz angleščine v slovenščino s sistemom Moses
Slikanica o iskanju pomena prijateljstva
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Prevajanje otroške literature kot izziv
Reception of European women writers in Slovenian multicultural territory of the 19th century until the end of the first World War
Podomačitev v otroški književnosti na primeru slovenskega prevoda knjige "Čarovnik iz Oza"
ǂLa ǂtraduction de la littérature de jeunesse
Pomen in vloga Steinerjevih prevodov v slovenščino
Nazaj