Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vpliv staršev na otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju
ID
Novosel, Anita
(
Avtor
),
ID
Skubic, Darija
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,60 MB)
MD5: 85595C0BBFF960D346CE833C3BCBC9E9
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6490/
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu sem raziskala, ali se starši zavedajo, da so pomemben zgled otroku na področju bralnega opismenjevanja, na kakšen način spodbujajo otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju in v kolikšni meri na to vpliva njihova izobrazba. V teoretičnem delu diplomskega dela sem opredelila govor in mišljenje v predšolskem obdobju ter izraz pismenost in dejavnike, ki vplivajo nanjo. S predstavitvijo več raziskav sem izpostavila pomembnost izobrazbe staršev za pismenost njihovih otrok. V empiričnem delu sem skušala ugotoviti, v kolikšni meri se starši zavedajo svoje vloge pri bralnem opismenjevanju otrok. Ugotovila sem, da se starši ne glede na stopnjo izobrazbe zavedajo pomena bralne pismenosti otrok v drugem starostnem obdobju. Večina se jih na tem področju še dodatno izpopolnjuje. Predvsem mame največ otroku berejo zvečer, pred spanjem. Otrok si knjigo izbere sam in jo prelista skupaj s starši. Pri branju starši uporabljajo poudarke in berejo doživeto, po branju se o prebrani vsebini pogovorijo z otrokom. V vrtcu pa bi morali še bolj poudariti pomen informiranosti staršev o bralnem razvoju otroka.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
pismenost
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-121603
COBISS.SI-ID:
32792323
Datum objave v RUL:
20.10.2020
Število ogledov:
1670
Število prenosov:
242
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NOVOSEL, Anita, 2020,
Vpliv staršev na otrokovo bralno pismenost v drugem starostnem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 23 september 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=121603
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Parental influence on the reading literacy of the second age group children
Izvleček:
In my diploma, I explored whether parents are aware that they are an important role model for a child in the field of reading literacy, how they promote a child's reading literacy in the second age group, and to what extent this is influenced by their education. In the theoretical part, I defined speech and thinking in the preschool period, as well as the term literacy and the factors that influence it. By presenting several studies, I highlighted the importance of educating parents on the literacy of their children. In the empirical part, I tried to find out if parents are aware of their role in children’s reading literacy. I have found that parents, regardless of their level of education, are aware of the importance of children’s reading literacy in the second age group. Most of them are educated in this area. Mothers in particular read to their child in the evening, before going to bed. The child chooses the book himself and browses through it together with the parents. When parents are reading, they use accents, and after reading, they talk to the child about the content. In kindergarten, we should further emphasize the importance of informing parents about the child's reading development.
Ključne besede:
literacy
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Porajajoča se pismenost v drugem starostnem obdobju v Vrtcu Kočevje
Otrokovo pripovedovanje zgodbe v drugem starostnem obdobju
Predopismenjevanje v javnem vrtcu in vrtcu montessori
Uporaba odpadnih materialov v Vrtcu Idrija v drugem starostnem obdobju
Najpogostejše govorne napake v drugem starostnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vpeljava statistične raziskave v drugem starostnem obdobju z otroki starimi 3-4 leta
Izbrane slikanice v drugem starostnem obdobju vrtca na temo travnika
Pripovedovanje z lutkami v drugem starostnem obdobju
Orientacija v drugem starostnem obdobju
Govor otroka: premena po zvenečnosti pri otroku v drugem starostnem obdobju
Nazaj