Podrobno

E-gradiva za slovenščino kot prvi jezik : magistrsko delo
ID Oražem, Jera (Avtor), ID Smolej, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,48 MB)
MD5: C03DDB90EB2D906B0AB45CCBCE88AEE9

Izvleček
Magistrska naloga opisuje vrste e-gradiv glede na vsebnost multimedijskih in interaktivnih elementov, prednosti in slabosti e-gradiv za učenca in učitelja ter spreminjajočo se vlogo učitelja, ki v e-okolju postane tutor. Osredotoča se na vključenost digitalne zmožnosti in uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij v učnih načrtih za osnovno šolo in gimnazijo ter katalogih znanja za srednje strokovno, srednje poklicno, nižje poklicno in poklicno-tehniško izobraževanje. Pregledno zajame vsa potrjena in nepotrjena e-gradiva za slovenščino kot prvi jezik, ki so trenutno na voljo, in jih podrobneje analizira. Izpostavi njihove prednosti in pomanjkljivosti ter poskuša odgovoriti na vprašanje, ali naj e-gradiva postanejo obvezen del pouka slovenščine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:e-gradivo, pouk slovenščine, pouk na daljavo, e-tutor, interaktivne naloge
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Oražem]
Leto izida:2020
Št. strani:68 str.
PID:20.500.12556/RUL-120967 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6:373
COBISS.SI-ID:42223875 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.09.2020
Število ogledov:1526
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ORAŽEM, Jera, 2020, E-gradiva za slovenščino kot prvi jezik : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Oražem. [Dostopano 2 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120967
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:E-learning material for Slovene as a first language
Izvleček:
This master's thesis describes the types of e-materials regarding their content of multimedia in interactive elements, the advantages and disadvantages of e-materials for students and teachers and the changing role of the teacher who becomes e-mentor in the e-environment. It focuses on how much digital ability and use of information and communication technologies is included in the curricula for primary school, grammar school, technical secondary, vocational secondary and vocational upper secondary school. All available confirmed and unconfirmed e-materials for Slovene as a first language are gathered and analysed. He points out their advantages and disadvantages and tries to answer the question of whether e-materials should become a compulsory part of Slovene lessons.

Ključne besede:e-material, Slovene lessons, distance learning, e-mentor, interactive tasks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Kako realno je idealno? O konceptu avtentičnosti pri pouku slovenščine ob Toporišičevem Zakaj ne po slovensko
  2. (Ne)sodobnost srednješolskih učbenikov Jožeta Toporišiča
  3. Sodelovalno učenje pri slovenščini v osnovni šoli
  4. Dopolnilni in dodatni pouk slovenščine
  5. Mnenje učiteljev o učnih gradivih za slovenščino v 4. razredu osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. E-izobraževanje
  2. Stališča učencev in staršev 5. razredov slovenskih osnovnih šol v Italiji o sporazumevanju v slovenskem jeziku po pouku na daljavo
  3. E-izobraževanje pri pouku slovenskega jezika in književnosti
  4. Izdelava e-gradiva za učenje desetprstnega slepega tipkanja
  5. Sodobni pouk slovenščine ob uporabi interaktivne table

Nazaj