izpis_h1_title_alt

Uresničevanje dvojezičnega izobraževanja gluhih otrok v slovenskem šolskem sistemu
ID Pavlič, Matic (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-R91FWJ79 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pristopi k izobraževanju gluhih otrok se razlikujejo glede na učni jezik in vključenost v večinsko okolje. Slovenski izobraževalni sistem ne omogoča vsem gluhim otrokom zadostnega stika s polno zaznavnim jezikom, da bi lahko nemoteno usvojili prvi jezik, v literaturi pa se premalo poudarja nova spoznanja o dvojezičnem oziroma dvomodalnem usvajanju znakovnega in govornega jezika. Oboje predstavlja ta članek, ki se zavzema za popolno uresničitev dvojezičnega izobraževanja gluhih in podaja razloge za tak pristop.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenski znakovni jezik, dvojezično izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, polžev vsadek, inkluzija
Vrsta gradiva:Znanstveno delo
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2018
Št. strani:Str. 251-262
Številčenje:Letn. 11, št. 2
PID:20.500.12556/RUL-120654 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:81:37.014
ISSN pri članku:1855-6302
COBISS.SI-ID:299841792 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.09.2020
Število ogledov:1011
Število prenosov:81
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Slavia Centralis
Založnik:Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru, Oddelek za slovanske jezike in književnosti, Filozofska fakulteta Univerze v Mariboru, Oddelek za slovanske jezike in književnosti, Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
ISSN:1855-6302
COBISS.SI-ID:244480000 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advances in bilingual education for deaf children in Slovenia
Izvleček:
Deaf children may receive different types of education that differ with respect to the language used in class and the degree of inclusion in ordinary school system. In Slovenian schools, the deaf children are not necessarily provided with an input of a fully perceivable language while the professionals do not receive enough updated information about the advances in bilingual and bimodal education of the deaf. This article aims to fill these two gaps and put forth the arguments for above mentioned approach.

Ključne besede:special education, deaf, pouk po prilagojenem programu, gluhi

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj