Podrobno

Spolno občutljivo mladinsko delo z dekleti
ID Toplak, Maša (Avtor), ID Razpotnik, Špela (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/6411/ Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,23 MB)
MD5: E89BD2765BF73D83B33DD366AD7A101D

Izvleček
Spolno občutljivo mladinsko delo z dekleti izhaja iz ideje, da morajo tako dekleta kot fantje v okviru mladinskega dela prejeti enako mero pozornosti, ter predpostavlja, da je dekleta prejmejo manj. Ponekod v tujini so opazili, da se v mladinsko delo vključuje čedalje manj deklet in da jim je treba posvetiti drugačno pozornost kot fantom. Pri nas pomanjkanja deklet ni opaziti, vendar pa nekateri_e mladinski_e delavci_ke opozarjajo, da dekleta potrebujejo nekoliko drugačno obravnavo, saj mladostništvo doživljajo drugače. V današnji družbi se še vedno kažejo nekatere zakoreninjene strukturne neenakosti, dekleta so na nekaterih področjih še vedno na slabšem, ravno spolno občutljivo mladinsko delo pa naj bi to poskušalo preseči. Magistrska naloga opisuje neenakosti, s katerimi se še vedno soočamo, na podlagi tuje literature opisuje razloge in pomembnost izvajanja spolno občutljivega mladinskega dela ter predstavlja že uveljavljene tuje in domače prakse. Na podlagi mnenj in opažanj 16 slovenskih mladinskih delavcev_k poskuša orisati tudi stanje spolno občutljivega mladinskega dela z dekleti v Sloveniji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Mladostništvo
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-120112 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:28349187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.09.2020
Število ogledov:797
Število prenosov:144
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
TOPLAK, Maša, 2020, Spolno občutljivo mladinsko delo z dekleti [na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120112
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Gender-sensitive youth work with girls
Izvleček:
Gender-sensitive youth work with girls aims to improve the status of girls in youth work and in broader society. In some countries there are considerably fewer girls involved in youth work activities, which may mean that youth workers have to use a different approach in order to attract girls to become involved in youth activities as well. Even though there is no shortage of girls in Slovenian youth work, some Slovenian youth workers observe that they have to use a different approach to work with girls, therefore there are some gender-sensitive programs existing in Slovenia as well. Girls still face inequalities in modern society, and gender-sensitive youth work can serve as a learning point which can help us figure out how to surpass such problems. This master thesis examines gender inequalities in modern society, the reasons for implementing gender-sensitive youth work, and some established practices in Slovenia and abroad. On the basis of opinions and observations of 16 Slovenian youth workers, the present thesis explores the situation of girls and gender sensitive youth work with girls within the established youth work in Slovenia.

Ključne besede:Adolescence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Otroci priseljenci in medkulturne razlike na razredni stopnji
  2. Začetno opismenjevanje učenca priseljenca v prvem razredu
  3. Izkušnje učiteljev razrednega pouka z izvajanjem notranje diferenciacije in individualizacije
  4. Pomoč učencu priseljencu pri začetnem opismenjevanju
  5. Izvajanje dopolnilnega pouka maternih jezikov in kultur otrok priseljencev v slovenskih osnovnih šolah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Arts and cultural education in Slovenian primary schools
  2. Pomen učne diferenciacije in individualizacije pouka za učence priseljence
  3. Odkrivanje in delo s športno nadarjenimi in talentiranimi učenci na Štajerskem
  4. Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
  5. Didaktične razsežnosti interaktivne table pri pouku likovne umetnosti v 9. razredu osnovne šole v Sloveniji

Nazaj