Podrobno

Vpliv škrobnega gela na sproščanje komercialne jagodne arome : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Domjan, Lidija (Avtor), ID Vidrih, Rajko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Demšar, Lea (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (685,05 KB)
MD5: 5A2615C26BB86FE17B774ADD850CB00F
PID: 20.500.12556/rul/132f1b1f-1ce6-4b1d-8d0b-50ea92083867

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:koloidi, želirna sredstva, škrob, škrobni geli, hidrokoloidi, zadrževanje jagodne arome
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[BF, Oddelek za živilstvo]
Leto izida:2006
Št. strani:IX, 52 f.
PID:20.500.12556/RUL-1201 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:664.002.3:664.2:544.7
COBISS.SI-ID:3191160 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2385
Število prenosov:345
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DOMJAN, Lidija, 2006, Vpliv škrobnega gela na sproščanje komercialne jagodne arome : diplomsko delo, univerzitetni študij [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : BF, Oddelek za živilstvo. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=1201
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of starch gel on releasing commercial strawberry aroma : graduation thesis, university studies
Ključne besede:colloids, gelling agents, starch, starch gels, hydrocolloids, retention of strawberry aroma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Komuniciranje, ustvarjanje odnosov in identiteta posameznika v spletnih skupnostih
  2. Social media as a factor of social anxiety among teens
  3. Dejavniki izražanja mnenja na spletnem družbenem omrežju Facebook
  4. Social media in the concept of securization
  5. Sociopsychological and personality characteristics of followers as factors of positioning influencers on social network Instagram
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Personal branding of influencers on Instagram
  2. Perception of sponsored posts on the Instagram social network by young users
  3. Celebrity and influencer advertising on Instagram

Nazaj