Podrobno

Izdelava video iger z uporabo tehnologije bločnih verig
ID Leskovšek, Matej (Avtor), ID Trček, Denis (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,73 MB)
MD5: B304EE1F5E8B3FCD6ACD6EF00DAAE5AC

Izvleček
Tehnologija bločnih verig je z nami že vrsto let. Primarni način uporabe so finančne transakcije s tako imenovanimi kriptovalutami, s katerimi podjetja financirajo svoje projekte. Kako pa je s shranjevanjem podatkov v verigo, je splošni javnosti manj znano. V svoji diplomski nalogi se bom osredotočil na shranjevanje podatkov tekom igranja igre na Ethereum bločno verigo, s katere bom te podatke potem tudi bral. Rezultati diplomske naloge bodo uporabni za podjetja in posameznike, ki se ukvarjajo z izdelavo računalniških iger. Moje postopke bodo lahko uporabili za shranjevanje podatkov v lastnih izdelkih. Zaradi uporabe decentraliziranega pristopa bodo ti podatki varnejši. Kot primer lahko uporabimo mikrotransakcije, shranjevanje podatkov in dokazov o nakupu, shranjevanje bančnih kartic in osebne podatke.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:bločne verige, video igre, Solidity, Web3, phaser
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119834 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:30787587 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.09.2020
Število ogledov:1892
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LESKOVŠEK, Matej, 2020, Izdelava video iger z uporabo tehnologije bločnih verig [na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 11 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119834
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Game development using blockchain technology
Izvleček:
Blockchain technology has been around for several years. The primary way is their use to support cryptocurrency transactions, and other methods of use (i.e. ledgers) are also gaining ground. In the diploma thesis we examine the possibilities of using blockchains in the field of computer games, so that it will record all the important data in connection with them to the chain. The results of this thesis will be useful for companies and individuals involved in the development of these games. There are several possibilities for improvement and we will identify them in the work. However, we will focus in particular on those that can be implemented on open platforms and are based on micro transactions.

Ključne besede:blockchain, video games, Solidity, Web3, phaser

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Poenostavljena ocena potisne krivulje zidane stavbe
  2. Analiza potresne odpornosti zidane stavbe s poenostavljeno nelinearno analizo
  3. Potresnoodporno projektiranje montažne armiranobetonske stavbe z upoštevanjem osnutka novega Evrokoda 8
  4. Ocena potresne odpornosti zidane stavbe z uporabo poenostavljene nelinearne analize
  5. Ocena potresne odpornosti družinske hiše v Grosuplju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ocena potresne odpornosti zidanega objekta

Nazaj