Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Vpliv stopnje realizma na uporabniško izkušnjo v navidezni resničnosti
ID
VRANGELOSKI, BOJAN
(
Avtor
),
ID
Guna, Jože
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,79 MB)
MD5: 71C60CA76704C880CE5ACEFA3016C1C0
Galerija slik
Izvleček
Ustvarjanje realizma v navidezni resničnosti je močno odvisno od psihološkega faktorja in premikanja uporabnika po navidezni resničnosti. Ključno je prepričati uporabnike, da verjamejo, da so nekje drugje. V diplomski nalogi poskušamo analizirati, kako različni načini upodabljanja navideznega avatarja vplivajo na uporabniško izkušnjo v navidezni resničnosti. V prvi polovici diplomske naloge raziskujemo zgodovino in teoretično ozadje navidezne resničnosti ter poskušamo razložiti pojme kot so: vživetost, prisotnost in dolina nelagodja, ki se uporabljajo v navidezni resničnosti. V drugi polovici se osredotočamo na razvoj in postopke, ki se uporabljajo za ustvarjanje 3D-avatarja, ter na njegov učinek na uporabniško izkušnjo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
navidezna resničnost
,
upodabljanje
,
navidezni avatar
,
uporabniška izkušnja
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FE - Fakulteta za elektrotehniko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-119631
Datum objave v RUL:
10.09.2020
Število ogledov:
1118
Število prenosov:
169
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VRANGELOSKI, BOJAN, 2020,
Vpliv stopnje realizma na uporabniško izkušnjo v navidezni resničnosti
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 29 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119631
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The influence of the degree of realism on the user experience in virtual reality
Izvleček:
Creating realism in virtual reality is strongly dependent on the psychological factor and the user’s movement through the virtual reality. The key importance of virtual reality is to persuade the user into believing that they are elsewhere. In the thesis we will try to analyse, how different ways of rendering the virtual avatar influences the users experience in the virtual reality. In the first half of the thesis we have researched the history and the theoretical background of the virtual reality and additionally explained concepts like: immersion, presence and uncanny valley which are used in virtual reality. In the second half we have put our focus on the development and procedures, which are used in the creation of the 3D avatar, as well as its effect on the user experience.
Ključne besede:
virtual reality
,
rendering
,
virtual avatar
,
user experience
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Tocquevillov problem
Life in transition
Balkanizacija Gruzije
Marko Crnkovič, ur.: Slovenska smer
Teroristični napad v Mumbaju leta 2008
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Politična revolucija v Sloveniji?
Politična revolucije v Sloveniji
Nasilje nije ono najgore
Politične elite v Sloveniji
Pogovor z ministrom dr. Henrikom Gjerkešem v oddaji Dnevnik, TV Slovenija, 12. 1. 2010
Nazaj