Podrobno

Sodobne generacije managerjev v pogajalskem procesu : magistrsko delo
ID Slak, Slobodanka (Avtor), ID Dimovski, Vlado (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/slak3330.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:management, manager, komuniciranje, pogajanje, medkulturno delovanje, medosebni odnosi, neverbalno komuniciranje, čustvena inteligentnost, psihologija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Slak]
Leto izida:2007
Št. strani:72 str., 5 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-11953 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:65
COBISS.SI-ID:17319654 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3609
Število prenosov:331
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
SLAK, Slobodanka, 2007, Sodobne generacije managerjev v pogajalskem procesu : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : S. Slak. [Dostopano 17 julij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/slak3330.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:management, manager, communications, bargaining, cross-cultural activities, interpersonal relations, non-verbal communication, emotional intelligence, psychology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Concerns of pupil's parents about schooling in the first triennium of primary school and the role of teachers
  2. Identification of the potentially gifted students and their education in the first triad of the elementary school
  3. Realizacija gimnastičnih vsebin v prvem triletju osnovne šole
  4. The identification of creative potential among first cycle primary school learners
  5. Stress and relaxation techniques in the first triade of elementary school
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Spodbujanje čustvene inteligentnosti učencev v prvem izobraževalnem obdobju osnovne šole
  2. Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  3. Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
  4. Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  5. THE ROLE OF SOCIAL ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEAR CYCLE OF PRIMARY SCHOOL

Nazaj