Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Algoritmi za igranje potezne večakcijske miselne igre Less
ID
Magerl, Žan
(
Avtor
),
ID
Mihelič, Jurij
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(384,76 KB)
MD5: 4133C3446424B0983747693B8FF1520F
Galerija slik
Izvleček
V tem delu predstavimo izvedbo in rezultate različnih algoritmov in metod za igranje večakcijske igre Less. Uporabili smo minimaks algoritem, njegovo optimizacijo z alfa-beta rezanjem in drevesno preiskovanje Monte-Carlo. Vse algoritme smo med seboj pomerili v dvobojih in nato analizirali rezultate in vpliv različnih vrednosti vhodnih parametrov algoritmov. Zaradi velikega vejitvenega faktorja igre Less se je drevesno preiskovanje Monte-Carlo izkazalo kot primernejše za igranje igre od minimaks algoritma. V nadaljni analizi smo ugotovili, da na izide iger ne vpliva prednost prve poteze, močno pa vpliva začetna postavitev igralnega polja. Rezultati so pokazali, da najboljši zasnovani algoritmi premagajo priložnostnega igralca igre Less.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
algoritem minimaks
,
alfa-beta rezanje
,
drevesno preiskovanje Monte-Carlo
,
analiza
,
evalvacijska funkcija
,
igra Less
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-119413
COBISS.SI-ID:
28907779
Datum objave v RUL:
08.09.2020
Število ogledov:
2284
Število prenosov:
258
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MAGERL, Žan, 2020,
Algoritmi za igranje potezne večakcijske miselne igre Less
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119413
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Algorithms for playing turn-based multi-action mind game Less
Izvleček:
In this thesis we present implementation and results from different algorithms and methods for playing multi-action game Less. We have used minimax algorithm, its optimization with alpha-beta pruning and Monte-Carlo tree search. All algorithms have played games between themselves and then we have analyzed results and the influence of different input parameters. Due to the huge branching factor of game Less, the Monte-Carlo tree search has proven to be better choice than minimax algorithm. In the following analysis we have discovered, that the first move advantage does not play role in the outcome of the game, while the initial setting of the tiles does. Results have shown that best designed algorithms can beat occasional player of game Less.
Ključne besede:
algorithm minimax
,
alpha-beta pruning
,
Monte-Carlo tree search
,
analysis
,
evaluation function
,
game Less
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Pokojninska reforma v Sloveniji
Dolgoročna vzdržnost prvega stebra pokojninskega sistema v Sloveniji
Medgeneracijska pogodba v Sloveniji
Dolgoročna vzdržnost dokladnega pokojninskega sistema v Sloveniji
Pokojninski sistem v Sloveniji
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Empirično ocenjevanje vzdržnosti obveznega pokojninskega in invalidskega zavarovanja v Sloveniji
Bančna garancija kot instrument zavarovanja
Razvoj javnega pokojninskega sistema v Nemčiji in Sloveniji
Nazaj