Podrobno

Data Driven Project Management
ID Prelevikj, Marko (Avtor), ID Demšar, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,49 MB)
MD5: 5E14F9F97F3769F6B5F9FC503A3AB1F3

Izvleček
The project management office has the task of monitoring the execution of ongoing projects in the organization. To make the process easier and more transparent throughout the organization, a project management information system is used to track the current status of projects. The project management information system contains a large amount of rich data that is presented to users through only relatively simple visualization methods. To solve this problem, we hypothesize that the organization can benefit from the insights gained by applying modern data analysis methods to its data. To test the validity of our hypothesis, we present three new reports focusing on the performance of employees and on completed and ongoing work in the organization. The reports use newly designed metrics that estimate the complexity of a task and the time spent on it. We confirm our hypothesis by facilitating expert knowledge from the industry. As a result of our analysis, the project management office was able to improve the process of project execution in the organization.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:agile project management, project management information system, quantitative data analysis, project success, performance metrics
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-119074 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:27677187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2020
Število ogledov:1369
Število prenosov:245
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PRELEVIKJ, Marko, 2020, Data Driven Project Management [na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119074
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vodenje projektov na podlagi analize podatkov
Izvleček:
Naloga urada za upravljanje projektov je spremljanje izvajanja tekočih projektov v organizaciji. Za lažje in preglednejše sledenje trenutnega stanja projektov, se v celotni organizaciji običajno uporablja informacijski sistem za vodenje projektov. Informacijski sistem za vodenje projektov vsebuje veliko količino podatkov, vendar so le-ti običajno predstavljeni zgolj z razmeroma prerostimi vizualizacijami. Ker pa so podatki bogati, domnevamo, da ima organizacija lahko koristi od znanja, pridobljenega z uporabo sodobnejših metod analize podatkov. Za preverjanje veljavnosti naše hipoteze predstavljamo tri poročila, ki se osredotočajo na uspešnost zaposlenih ter na zaključena in tekoča dela v organizaciji. Poročila uporabljajo na novo uvedene metrike, ki ocenjujejo zapletenost naloge in čas, porabljen za nalogo. Svojo hipotezo smo potrdili v sodelovanju s strokovnjaki iz industrije. Kot rezultat naše analize je uradu za upravljanje projektov v priznanem podjetju uspelo izboljšati proces vodenja projektov.

Ključne besede:agilno vodenje projektov, informacijski sistemi za podporo vodjenje projektov, kvantitativna analiza podatkov, uspešnost projekta, metrike uspešnosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Eksperimentalno vrednotenje delovanja IR ogrevalnih panelov z vidika toplotnega udobja
  2. Ergonomsko oblikovanje pisarniškega delovnega okolja
  3. Načrtovanje časovnega poteka obnove poslovne stavbe
  4. Celostna energijska sanacija stavbe Srednje šole Veno Pilon Ajdovščina
  5. Predlog prenove negovalne bolnišnice na Vrazovem trgu v smeri kakovostnega notranjega okolja in učinkovite rabe energije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  2. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  3. Doživljanje pandemije koronavirusa in šolanja na domu pri otrocih s posebnimi potrebami
  4. Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
  5. Socialna sprejetost učencev z in brez dodatne strokovne pomoči v srednjem otroštvu

Nazaj