Podrobno

Nekateri kriteriji za določanje vrste medu : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Veselič, Irena (Avtor), ID Golob, Terezija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Vidrih, Rajko (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (708,43 KB)
MD5: 1B0741FD0302E1CF93B3FE5AB9D59C03

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:med, senzorična analiza, senzorične lastnosti, barva, absorpcijski spektri, rentgenska fluorescenčna spektroskopija s totalnim odbojem, TRRF, elementi
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[BF, Oddelek za živilstvo], [I. Veselič]
Leto izida:2006
Št. strani:XIII, 85 f.
PID:20.500.12556/RUL-119007 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:638.16:543.61:543.9
COBISS.SI-ID:3257976 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.09.2020
Število ogledov:2564
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
VESELIČ, Irena, 2006, Nekateri kriteriji za določanje vrste medu : diplomsko delo, univerzitetni študij [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : BF, Oddelek za živilstvo], [I. Veselič. [Dostopano 22 junij 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=119007
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Some criteria for honey type determination : graduation thesis, university studies
Ključne besede:honeys, sensory analysis, sensory properties, colour, absorption spectrum, total reflection X-ray fluorescence spectroscopy, TXRF, minerals

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Drawings of children with speech and language impairment
  2. Children with speech and language disorders in regular primary schools
  3. Storytelling of the five year old boy with minor speech language disorder
  4. Adapting the work to a child with speech and language disorder
  5. Narrative abilities of children with speech and language disorders and children with typical development
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Raziskovanje jezikovnega razvoja otroka, pripovedovanje zgodbe
  2. Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
  3. Značilnosti govora in jezika pri 5-letnemu otroku z diagnozo otrok z govorno-jezikovnimi motnjami
  4. Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
  5. Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami

Nazaj