Podrobno

Virulentni dejavniki izolatov bakterije Escherichia coli iz blata zdravih ljudi : diplomsko delo, univerzitetni študij
ID Čitar, Manuela (Avtor), ID Žgur-Bertok, Darja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Starčič Erjavec, Marjanca (Komentor), ID Herzog-Velikonja, Blagajana (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,20 MB)
MD5: 041DC0FB2F76C92236A007463132EF63

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Escherichia coli, komenzalni sevi, filogenetske skupine, filogenetske podskupine, virulentni dejavniki, okužbe, občutljivost za protimikrobne učinkovine, PCR
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Čitar]
Leto izida:2010
Št. strani:XIII, 97 f.
PID:20.500.12556/RUL-118423 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:579.61.065:616-092
COBISS.SI-ID:3782264 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.08.2020
Število ogledov:2522
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČITAR, Manuela, 2010, Virulentni dejavniki izolatov bakterije Escherichia coli iz blata zdravih ljudi : diplomsko delo, univerzitetni študij [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Čitar. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=118423
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Virulent factors of Escherichia coli isolates from feces of healthy humans : graduation thesis, university studies
Ključne besede:Escherichia coli, commensal strains, phylogenetic group, phylogenetic subgroup, virulence factors, infections, susceptibility to antimicrobials, PCR

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Potovanje 2.0
  2. The use of web analytics to promote a marketing campaign
  3. The effect of Covid-19 epidemic on social network use in Slovenian municipalities
  4. Vpetost odnosov z javnostmi v družbena omrežja
  5. Social media as a marketing tool: their use by food bloggers
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Social networks as marketing communication tool (case study)
  2. Trženje na družbenih omrežjih
  3. Dezinformacija v času koronavirusa
  4. Business potential of the social network Instagram in case of the company X
  5. Influencer marketing as a strategy of international marketing communication

Nazaj