izpis_h1_title_alt

Ugotavljanje učinkov in optimizacija dela strojne skupine pri vzdrževanju gozdnih cest : magistrsko delo - magistrski študij - 2. stopnja
ID Mirtič, Jaka (Avtor), ID Potočnik, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,03 MB)
MD5: F3A9535B5533BE14962B130A28B196B3

Izvleček
V magistrski nalogi so prikazani rezultati spremljanja in analiziranja vzdrževanja gozdnih cest. V ta namen smo na celotni dolžini gozdne ceste Pogorelški križ - Primož (3,564 km) analizirali stanje gozdne ceste pred izvedbo vzdrževanja, analizirali dosedanja finančna sredstva investirana v vzdrževanje, predvideli potreben obseg finančnih sredstev za optimalno sanacijo evidentiranih poškodb, ugotavljali učinke strojne skupine pri izvedbi vzdrževanja ter glede na delovne kapacitete strojev iz strojne skupine predpostavili model optimizacije delovnega procesa glede na specifične razmerevzdrževanja. Rezultati so pokazali, da je gozdna ceste Pogorelški križ - Primož očitno poškodovana in da za popolno sanacijo poškodb potrebujemo kar 16.248,16 Ž finančnih sredstev. Izvrednoteni učinki dela glede na delovno uro posameznega stroja znašajo: rovokopač - 84,77 mʹ/uro; greder - 2218,01 m`/uro (3042,93 m2/uro); kamion s prikolico - 227,39 mʹ/uro (18,24 t/uro ali 9,70 m3/uro); nakladalnik nasipnega materiala - 221,83 t/uro (117,99 m3/uro) in vibrovaljar - 3321,87 mʹ/uro (5647,18 m2/uro). Kot ozko grlo v procesu vzdrževanja se je izkazal predvsem kamion s prikolico zaradi razpoložljivega števila kamionov in velike transportne razdalje. Časovna izkoriščenost strojev iz strojne skupine za vzdrževanje gozdnih cest je torej močno odvisna predvsem od delovnih kapacitet kamiona s prikolico.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:gozdne ceste, vzdrževanje, poškodbe, finančna sredstva, strojna skupina, časovne študije, učinki, optimizacija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Mirtič]
Leto izida:2013
Št. strani:X, 105 str.
PID:20.500.12556/RUL-115298 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:630*3
COBISS.SI-ID:3720870 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.04.2020
Število ogledov:1034
Število prenosov:137
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Determination of effects and optimization of machine fleet work in the case offorest roads maintenance
Izvleček:
In the master's thesis, the results of changes and analysis of forest roads maintenance are demonstrated. The condition of the forest road Pogorelški križ- Primož before the maintenance, and previous financial resources investedin the maintenance have been analysed; financial resources required for optimal maintenance of the recorded damage were predicted; the efficiency of the machine fleet used in the maintenance works was assessed, and optimization model was predicted in accordance with the specific conditions of maintenance, and considering work capacity of machines. The results have shown that the forest road Pogorelški križ - Primož is apparently damaged, and that the complete maintenance of the damages on the road would require financial resources of Ž 16.248,16. The assessed efficiency of work, regarding the work hour of an individual machine is: backhoe loader - 84,77 m`/hour; motor grader - 2218,01 m`/hour (3042,93 m2/hour), a truck with a trailer - 227,39 m`/hour (18,24 t/hour 9,70 m3/hour), loader - 221,83 t/hour (117,99 m3/hour), and vibrating roller - 3321,87 m`/hour (5647,18 m2/hour). The distance between the sand quarry and the site, and the limited number of trucks with trailers proved to be a bottleneck in the process of maintenance. Time utilisation of the machines in the machine fleet for maintenance of the forest roads thus depends heavily on the capacity of a truck with a trailer.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj