Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
ANALIZA ZADOVOLJSTVA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV Z eASISTENTOM
ID
JEZERŠEK, TINA
(
Avtor
),
ID
Dečman, Mitja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,04 MB)
MD5: 318A7EEBBC060C0DC7C3111ED9E7044F
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu smo obravnavali analizo zadovoljstva osnovnošolskih učiteljev z informacijskim sistemom eAsistent. V teoretičnem delu smo najprej razložili osnovne pojme in teoretične podlage, povezane z javnim izobraževalnim sistemom in vzgojno-izobraževalnimi zavodi. Sledila je opredelitev pravne ureditve delovanja osnovnega šolstva, v nadaljevanju pa smo predstavili dokumentarno gradivo v osnovni šoli in na koncu teoretičnega dela še informacijsko komunikacijsko tehnologijo (IKT) v izobraževanju ter njeno uporabo v osnovnih šolah. IKT predstavlja veliko dodano vrednost za proces izobraževanja, tako za organizacijo in vodenje šolskega in učnega dela kot tudi strokovnega razvoja učiteljev. Uporaba IKT pri pouku omogoča kakovostnejše vzgojno-izobraževalno delo in boljši učinek poučevanja. Teoretični del je osredotočen na upravno-administrativni del poslovanja osnovnih šol, natančneje na področje uporabe informacijskega sistema eAsistent, ki je učitelju v pomoč pri zapisovanju ocen, vodenju dnevnika, pohval in graj. Hkrati eAsistent nudi podporo pri administrativnih delih vodstva šole in učiteljev ter pomaga pri komunikaciji med učitelji in starši. Empirični del diplomskega dela je osredotočen na izvedbo in analizo ankete na vzorcu osnovnošolskih učiteljev izbranih šol Zgornje Gorenjske. Podrobneje so predstavljeni statistični rezultati ankete. Na podlagi rezultatov statistične analize podatkov je bilo ugotovljeno, da sposobnost uporabe računalnika in interneta ne vpliva na pogostost uporabe eAsistenta. Vpliva pa udeležba na izobraževanju s področja IKT. Pogostejša uporaba eAsistenta je bila potrjena pri učiteljih, ki poučujejo na predmetni stopnji. Ugotovljeno je bilo tudi, da učitelji, starejši od 35 let, pogosteje uporabljajo IKT kot mlajši kolegi. V splošnem se kaže pozitivna naravnanost učiteljev glede dejanske uporabe, uporabnosti in splošno zadovoljstvo.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
eAsistent
,
vzgojno-izobraževalni zavod
,
osnovna šola
,
informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
poslovanje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-114896
Datum objave v RUL:
25.03.2020
Število ogledov:
2520
Število prenosov:
337
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JEZERŠEK, TINA, 2020,
ANALIZA ZADOVOLJSTVA OSNOVNOŠOLSKIH UČITELJEV Z eASISTENTOM
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 30 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=114896
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ANALYSIS OF SATISFACTION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS WITH INFORMATION SYSTEM eASISTENT
Izvleček:
The Diploma Thesis deals with the analysis of elementary school teachers' satisfaction with the eAsistent information system. In the theoretical part, first the basic concepts and theoretical bases, connected to the public education system and educational institutes are explained. It is followed by the definition of the legal regulation of primary education. After that documentary material in primary school, is introduced and at the end of the theoretical part the Information Communication Technology (ICT) in education and its use in primary schools is explained. ICT presents a great added value for the process of education, that is for both the organization and management of school and teaching work, as well as for the professional development of teachers. The use of ICT in teaching process provides better quality educational work and better teaching effect. The theoretical part focuses on the administrative part of primary schools` business, more specifically on the field of use of the eAsistent information system, which helps the teachers by in putting downgrades, keeping the school diary, praises and reproaches. At the same time, the eAsistent provides support in the administrative work of school leadership and teachers and helps in communication between teachers and parents. The empirical part of the Diploma Thesis is focused on the realization and analysis of the survey on the sample of primary school teachers of the selected schools from the upper Gorenjska district. The statistical results of the survey are introduced in more detail. Based on the results of the statistical analysis of the data, it has been found out that the ability to use PC and the Internet does not affect the frequency of using eAsistent. However, the participation in ICT education affects the frequency of eAsistant use. The more frequent use of eAsistent has been confirmed by teachers teaching at the subject level. It has also been found out that the teachers older than 35 years are more likely to use it than younger colleagues. In general, there is a positive attitude of teachers towards the actual use, usefulness and overall satisfaction.
Ključne besede:
eAsistent
,
educational institutes
,
elementary school
,
information and communication technology
,
business
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Uskladitev izobraževalnega portala Triglavska zakladnica z učnimi načrti za osnovno šolo
Izkušnje osnovnošolskih učiteljev z uporabo IKT v času epidemije Covid-19
Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri gospodinjstvu
Informacijsko-komunikacijska tehnologija pri obravnavi pravljic v 3. razredu
Mnenje učiteljev o vključevanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
Optimizacija delovnih procesov z implementacijo informatizacije v osnovni šoli
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
Odnos osnovnošolskih učiteljev do tehnike in tehnologije
Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
Nazaj