izpis_h1_title_alt

Standardizacija in prilagajanje oglasov v mednarodnem trženju : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Travica, Luka (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/travica1053.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, oglaševanje, oglas, standardizacija, usklajevanje, strategija trženja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Travica]
Leto izida:2019
Št. strani:I, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-114617 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25287910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:965
Število prenosov:84
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertising standardization and adaptation in international marketing
Ključne besede:marketing, international marketing, advertising, advertisement, standardization, adjustment, marketing strategy, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj