Podrobno

Management odnosov s strankami v podjetju Hit d. d. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Boškin, Luka (Avtor), ID Manfreda, Anton (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/boskin1045.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, odnosi s strankami, strategija, informacijska tehnologija, case study, igralništvo, podjetje, Hit, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Boškin]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 22, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-114609 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25281766 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:1663
Število prenosov:140
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BOŠKIN, Luka, 2019, Management odnosov s strankami v podjetju Hit d. d. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Boškin. [Dostopano 20 junij 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/boskin1045.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Customer relationship management in Hit d.d.
Ključne besede:marketing, customer relationship, strategy, information technology, case study, gambling, enterprises, Hit, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Analiza uvedbe upravljanja odnosov z odjemalci v podjetju
  2. Uvedba informacijskega sistema za upravljanje odnosov s strankami v podjetju Avtotehna
  3. Ključni dejavniki uspeha uvedbe managementa odnosov z odjemalci: primer velike skandinavske finančne institucije
  4. Analiza CRM rešitev na slovenskem trgu
  5. Management odnosov z odjemalci v telekomunikacijskem podjetju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj