izpis_h1_title_alt

Družbena omrežja pri trženju turističnih destinacij : magistrsko delo
ID Jurejevčič, Ariela (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/jurejevcic3563-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, trženje, družbena omrežja, elektronsko trženje, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Jurejevčič]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 69, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-113886 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25316582 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1560
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Tourism destination marketing on social networks
Ključne besede:tourism, tourist geography, marketing, social networks, electronic marketing, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj