Podrobno

Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo
ID Bračko, Tjaša (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bracko3474-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, družbena omrežja, Instagram, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Bračko]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 63, 41 str.
PID:20.500.12556/RUL-113622 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25191398 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:1740
Število prenosov:155
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BRAČKO, Tjaša, 2019, Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : T. Bračko. [Dostopano 13 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/bracko3474-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Marketing communications of brand personality on Instagram
Ključne besede:marketing, business communication, social networks, Instagram, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Zaznavanje različnih vrst aritmij iz EKG signala s pomočjo globokih nevronskih mrež
  2. Avtomatska segmentacija anizotropnih podatkov pridobljenih z elektronskim mikroskopom
  3. Detekcija potnikov v avtomobilu
  4. Detekcija položaja pikado puščic s pomočjo računalniškega vida
  5. Generiranje zgodbe v tekstovni igri z nevronskimi mrežami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Ocenjevanje starosti osebe na osnovi digitalnih posnetkov z uporabo konvolucijskih nevronskih mrež

Nazaj